tak...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Fenris

- Ja, ville egentlig bare takke jer alle for at opretholde sådan en total god omgang "reality tv" på nettet...Jeg må indrømme at jeg fortrækker at se med fra sidelinjen, og føler jeg sidder og ser en omgang paradise på nettet, nogen gange

Alle de intriger, som folk der bliver sure på hinanden, hænger hinanden ud til skue for hele Danmark, bliver kede af at de bliver holdt uden for osv....Ja det gør bare at jeg får lyst til at følge med herinde

Så tak til jer alle, og så tror jeg vi burde kåre "ordet er frit" til årets drama side

kh

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

N&J

Apples skriver:

- Ja, ville egentlig bare takke jer alle for at opretholde sådan en total god omgang "reality tv" på nettet...Jeg må indrømme at jeg fortrækker at se med fra sidelinjen, og føler jeg sidder og ser en omgang paradise på nettet, nogen gange

Alle de intriger, som folk der bliver sure på hinanden, hænger hinanden ud til skue for hele Danmark, bliver kede af at de bliver holdt uden for osv....Ja det gør bare at jeg får lyst til at følge med herinde

Så tak til jer alle, og så tror jeg vi burde kåre "ordet er frit" til årets drama side

kh

Anita

hehe.. ja det kan du såmen godt have ret i, selvom der er langt mindre sex end i paradise hotel.. 

Anmeld

1. april 2010

TbCp

Hahahaha

Ja sådan kan man jo også se på det

Anmeld

1. april 2010

Kvindemin

Hihihihi, ja - Paradise mødre. Genialt

Anmeld

1. april 2010

L.J.L

Apples skriver:

kh

Anita

Skide godt skrevet smukke!

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ha ha ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.