Hvornår siger man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Halbschön

....at den første tand er kommet? Er det når den er helt fremme? Eller når dener brudt gennem tandkødet, men stadig er meget lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Kvindemin

jeg vil da bare sige når den er brudt gennem tandkødet, eller der er den måske påvej?

- det var sku et godt spørgsmål

Anmeld

1. april 2010

Halbschön

Chritinap skriver:

jeg vil da bare sige når den er brudt gennem tandkødet, eller der er den måske påvej?

- det var sku et godt spørgsmål

Hehe nemlig For hvis den "bare"(gaaaaab alle de søvnløse nætter vi har lige nu) skal være brudt igennem, så har min lille basse nemlig fået sin første tand!

Anmeld

1. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Hehe nemlig For hvis den "bare"(gaaaaab alle de søvnløse nætter vi har lige nu) skal være brudt igennem, så har min lille basse nemlig fået sin første tand!

Her hjemme kalder vi det at den er fremme, hvis man stikker fingeren på den - altså at den er brudt igennem... Her siger han intet til tænderne, så vi har altid skullet stikke en finger i ind for at mærke efter...

Så Tillykke med den 1 tand....

Anmeld

1. april 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Her hjemme kalder vi det at den er fremme, hvis man stikker fingeren på den - altså at den er brudt igennem... Her siger han intet til tænderne, så vi har altid skullet stikke en finger i ind for at mærke efter...

Så Tillykke med den 1 tand....

Tak tak

Jamen så har han en tand.. 5mdr gammel Og AV den kan bide hårdt

Anmeld

1. april 2010

Renée88 skriver:

Tak tak

Jamen så har han en tand.. 5mdr gammel Og AV den kan bide hårdt

Også en af de grunde til jeg stopped med at amme ham, den ene gang om dagen jeg gjorde det til sidst. Så da han var omkring 8½ mdr var det slut og flaske ville han ikke have...

Altid stort når der sker en milepæl i deres udvikling...

Anmeld

1. april 2010

Vingummien

Renée88 skriver:

....at den første tand er kommet? Er det når den er helt fremme? Eller når dener brudt gennem tandkødet, men stadig er meget lille?

Tillykke med den første tand

Emil fik først sin da han var rimelig gammel, mener det var 10 mdr så er tidligt din har fået

Anmeld

1. april 2010

Halbschön

suanne85 skriver:

Tillykke med den første tand

Emil fik først sin da han var rimelig gammel, mener det var 10 mdr så er tidligt din har fået

Tusind tak Nicolai har vist bare travlt.. Til 5mdr undersøgelsen vejede han 8,9kg og 70cm lang.. Så det er en stor dreng!! Og TUNG

Anmeld

1. april 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Også en af de grunde til jeg stopped med at amme ham, den ene gang om dagen jeg gjorde det til sidst. Så da han var omkring 8½ mdr var det slut og flaske ville han ikke have...

Altid stort når der sker en milepæl i deres udvikling...

Jeg ammer Nicolai om natten.. Eller de sidste par nætter har han ikke villet.. Jeg blev nødt til at stoppe om dagen da jeg skulle starte i skole igen, da han var 4mdr... Men hvis han én gang prøver at bide mig i brystet, så der lukket

Anmeld

1. april 2010

Renée88 skriver:

Jeg ammer Nicolai om natten.. Eller de sidste par nætter har han ikke villet.. Jeg blev nødt til at stoppe om dagen da jeg skulle starte i skole igen, da han var 4mdr... Men hvis han én gang prøver at bide mig i brystet, så der lukket

Kan kun sige at det altså gør herre nas....

Da jeg slutted havde han 4 tænder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.