Påskeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2010

-Milla-

Hvor er det bare skønt med påskeferie.

Jeg er næsten lige kommet hjem efter en god omgang træning i dejligt solskin, og senere står den på påskefrokost.                     De resterende dage står på familiehygge, tøsehygge, træning, første turneringskamp, og så glæder jeg mig rigtig meget til at få læst Camilla Läckbergs "Havfruen."

Hvad byder påskeferien på hos alle Jer andre skønne kvinder?

Rigtig god påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Mathilde

Det lyder da til at blive en dejlig påskeferie

Her står den på det helt store have-projekt!!! Så det er hvad vores påskeferie skal bruges på...og så lektier (hvis jeg kan tage mig sammen)

Også god påske til dig!

Anmeld

1. april 2010

FrkC

Vi ska noget hele tiden sys jeg  Om dagen går vi i haven og vi makker i projekt "rive-udestue-ned"..

I aften skal vi hen til et vennepar og spise og hygge.. I morgen aften ska kæresten til herrefødselsdag og jeg ska være sammen med en veninde, lørdag går turen ud til mine forældre og søndag ska vi op til hans forældre.. Huuuuh, det var så de fridage Mandag ska jeg arbjde..

Rigtig god påske

Anmeld

1. april 2010

Becks

God påske

Her står den på lidt af hvert..

Skærtorsdag (idag): Den helt store forårs oprydning er igang, mit hjem ligner noget fra krigstiden  Flyttekasser overalt og ting over alt, men hold op hvor er det dejligt at få sorteret..

Langfredag: På job.. Efter job hjem og gøre mig i stand og hjem til en dejlig veninde, hvor vi holder en lille tøse påskefrokost..

Lørdag: Tømmermænd , senere sammen med min skønne veninde hvor vi finder på et eller andet hyggeligt, nu når min gudsøn er hos sin far..

Påskesøndag: Hjem fra min veninde, og videre i mit kæmpe projekt forårs oprydning..

2 påskedag: Hjem til en tidligere kollega, sammen med 2 andre kollegaer og hygge..

Anmeld

1. april 2010

MariaJ

Her falder påsken sammen med første uge på barsel og indtil nu har jeg bare nydt ikke at skulle ret meget. Vi har købt barnevogn og lidt andet udstyr til baby vi manglede, gået på cafe, ud og spise og i biografen. Nu er jeg alene resten af påsken og skal bare læse en masse gode bøger, måske i svømmehallen, måske endnu en tur i biografen og shoppe lidt til mig og baby igen på lørdag.

Her regner det i dag, så den oprindelige plan om at gå en tur blev afblæst og nu står den på indehygge med stearinlys, fødderne op, baby.dk og en bog.

God påske til jer alle

Maria 37+2 og tung som en hval

Anmeld

1. april 2010

-Milla-

Mathilde skriver:

Det lyder da til at blive en dejlig påskeferie

Her står den på det helt store have-projekt!!! Så det er hvad vores påskeferie skal bruges på...og så lektier (hvis jeg kan tage mig sammen)

Også god påske til dig!

Det lyder da også som en god påskeferie, især når havearbejdet er færdigt.

Puha lektier og ferie er altså heller ikke den bedste kombi, men oftest så skubber man det også til sidste-dagen ikke?

for bare lidt godt forårsvejr for os, så er det hyggeligere med havearbejde, fodbold osv.

Anmeld

1. april 2010

-Milla-

Tandfeen i forklædning skriver:

Vi ska noget hele tiden sys jeg  Om dagen går vi i haven og vi makker i projekt "rive-udestue-ned"..

I aften skal vi hen til et vennepar og spise og hygge.. I morgen aften ska kæresten til herrefødselsdag og jeg ska være sammen med en veninde, lørdag går turen ud til mine forældre og søndag ska vi op til hans forældre.. Huuuuh, det var så de fridage Mandag ska jeg arbjde..

Rigtig god påske

Det lyder også til at blive en god påskeferie.

Jeg glemte helt at nævne min kæreste i indlægget, men han ryger afsted til Aalborg imorgen på herretur, så det passer jo perfekt med at bruge tiden på veninderne i stedet, som man ikke ser så ofte pga den travle hverdag.

God fornøjelse med projektet, og god påske

Anmeld

1. april 2010

-Milla-

Tutter skriver:

God påske

Her står den på lidt af hvert..

Skærtorsdag (idag): Den helt store forårs oprydning er igang, mit hjem ligner noget fra krigstiden  Flyttekasser overalt og ting over alt, men hold op hvor er det dejligt at få sorteret..

Langfredag: På job.. Efter job hjem og gøre mig i stand og hjem til en dejlig veninde, hvor vi holder en lille tøse påskefrokost..

Lørdag: Tømmermænd , senere sammen med min skønne veninde hvor vi finder på et eller andet hyggeligt, nu når min gudsøn er hos sin far..

Påskesøndag: Hjem fra min veninde, og videre i mit kæmpe projekt forårs oprydning..

2 påskedag: Hjem til en tidligere kollega, sammen med 2 andre kollegaer og hygge..

Lyder også som nogle rigtig hyggelige påskeferiedage.

Tror måske jeg skal lade mig inspirere af din forårsoprydning og selv tage mig sammen til det én af dagene.

Det er jo dejligt når det er overstået. 

Er det for nyligt du er flyttet eller?

God påske

Anmeld

1. april 2010

-Milla-

MariaJ skriver:

Her falder påsken sammen med første uge på barsel og indtil nu har jeg bare nydt ikke at skulle ret meget. Vi har købt barnevogn og lidt andet udstyr til baby vi manglede, gået på cafe, ud og spise og i biografen. Nu er jeg alene resten af påsken og skal bare læse en masse gode bøger, måske i svømmehallen, måske endnu en tur i biografen og shoppe lidt til mig og baby igen på lørdag.

Her regner det i dag, så den oprindelige plan om at gå en tur blev afblæst og nu står den på indehygge med stearinlys, fødderne op, baby.dk og en bog.

God påske til jer alle

Maria 37+2 og tung som en hval

Det kan da også kun blive en dejlig påskeferie.

Jeg sender også kæresten afsted til Aalborg imorgen, så der skal helt sikkert også hygges med en god bog herhjemme.

Hvad læser du for tiden?

God påske

Anmeld

1. april 2010

Becks

Lyder også som nogle rigtig hyggelige påskeferiedage.

Tror måske jeg skal lade mig inspirere af din forårsoprydning og selv tage mig sammen til det én af dagene.

Det er jo dejligt når det er overstået. 

Er det for nyligt du er flyttet eller?

God påske

Ja, det er nemlig rigtig skønt, når det er ordnet

Haha nej, flyttede ind for et år siden.. Men ventede 6 mdr på mine møbler, da de så kom var det de forkerte Så for 3 mdr siden fik jeg dem endelig... Men har ikke rigtig haft overskud til og tømme alle flyttekasserne, heldigvis har er min stue så stor, så den går ind i et hak, så der har flyttekasserne stået :-) Men nu er overskudet der

God påske til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.