Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jules skriver: Hvor er det super hyggeligt! Viktor smidder bare alting ned bag ved hynderne og går helt bananas når han ikke kan få fat i det igen
Hvor er det super hyggeligt! Viktor smidder bare alting ned bag ved hynderne og går helt bananas når han ikke kan få fat i det igen
.... lyder som en der har temprament...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Hvor hyggeligt Fantastiske billeder og hold da op nogen smukke øjne og fantastisk smil man kan da ikke andet en smile når man ser de billeder
Hvor hyggeligt Fantastiske billeder og hold da op nogen smukke øjne og fantastisk smil man kan da ikke andet en smile når man ser de billeder
tusind tak... han er en sand bandit og han finder hele nye måder at lege på... Idag har han bla styrtet rundt med hans rendegraver over alt - hænderne på taget - numsen i vejret og så løbe rundt...
Frederic's moar skriver: tusind tak... han er en sand bandit og han finder hele nye måder at lege på... Idag har han bla styrtet rundt med hans rendegraver over alt - hænderne på taget - numsen i vejret og så løbe rundt...
Hi hi hvor herligt kan lige se det for mig
som om at 3 timers middagslur ikke var nok... da jeg tog overdelen ind kravled han op i den igen...
Frederic's moar skriver: .... lyder som en der har temprament...
Ja det er vidst ikke til at komme uden om ;)
Jules skriver: Ja det er vidst ikke til at komme uden om
Ja det er vidst ikke til at komme uden om
Vi venter også på at han begynder på det herhjemme...
Kan da se på de vi har i bunden at der er da ikke meget forskel på vores drenge...
Frederic's moar skriver: Vi venter også på at han begynder på det herhjemme... Kan da se på de vi har i bunden at der er da ikke meget forskel på vores drenge...
Nej kun 2 uger og 2 dage :) Det skal nok komme ;) Men det kan da os være i slipper :D
Jules skriver: Nej kun 2 uger og 2 dage Det skal nok komme Men det kan da os være i slipper :D
Nej kun 2 uger og 2 dage Det skal nok komme Men det kan da os være i slipper :D
Ja det er ikke meget....
Det sker bare så meget med dem i den alder lige nu, syntes jeg..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128