hot tip! (mener jeg selv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Milka

jeg ved ikke hvordan i andre gør det, men jeg synes det er megabøvlet at smøre en mad og så skulle stå og skære den ud i små bøttevenlige stykker.

så fik jeg den geniale ide at bruge en pizzaskærer firkanterne bliver helt perfekte, hvilket er meget vigtigt for mig oppe i min neurotiske hjerne, og så flapser de heller ikke om med leverpostejssiden nedad (intet kan gøre mig mere nervøs end rugbrød der vender på hovedet).

så zap-zap-zap med en pizzaskærer og så er den ged barberet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Super god ide,det vil jeg prøve!Det er nemlig bare enooormt irriterende at stå der med kniv og fedte rundt med smøreost,leverp. og æggesalat(og hvorfor er det en naturlov at de SKAL vende nedad,altid?!)

Har du så i øvrigt en ide til hvad man gør,når det sjoveste i verden er at tage maden ud af munden igen og undersøge den??Det bliver også ret grisset med ovenstående madvarer

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

jeg ved ikke hvordan i andre gør det, men jeg synes det er megabøvlet at smøre en mad og så skulle stå og skære den ud i små bøttevenlige stykker.

så fik jeg den geniale ide at bruge en pizzaskærer firkanterne bliver helt perfekte, hvilket er meget vigtigt for mig oppe i min neurotiske hjerne, og så flapser de heller ikke om med leverpostejssiden nedad (intet kan gøre mig mere nervøs end rugbrød der vender på hovedet).

Du er simpelthen herlig! 

Anmeld

1. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

Milka..... aka hyttemeier

Anmeld

1. april 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Super god ide,det vil jeg prøve!Det er nemlig bare enooormt irriterende at stå der med kniv og fedte rundt med smøreost,leverp. og æggesalat(og hvorfor er det en naturlov at de SKAL vende nedad,altid?!)

Har du så i øvrigt en ide til hvad man gør,når det sjoveste i verden er at tage maden ud af munden igen og undersøge den??Det bliver også ret grisset med ovenstående madvarer

det fjolleri holder han snart op med, pigerne gør det i hvert fald ikke så meget mere, det der med at undersøge maden

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Milka skriver:

Arh det var FANME smart!!!! Det prøver jeg sgu i morgen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.