Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi havde sidste gang en HP computer og der gik laderen i stykker et par gange og nu har vi en (billig) compaq og det samme er åbenbart ved at ske.. Nogen gang vil den lade og nogen gange ikke... Oplever I andre også at I fra tid til anden må skifte jeres ladere ud???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det har jeg aldrig oplevet før. Det da mega dårligt efter hvor lang tid er det? er der ikke garenti på stadigvæk?
Jo jo det er der, hvis jeg da ellers kan finde kvitteringen... Er bare så træt af det
Der kan nemt blive nogle "løse" forbindelser, hvis laderen får nogle "bank" - man skal være rigtig forsigtig og helst have dem til at ligge et sted, hvor de ikke kommer i vejen, og hvor de bare kan ligge for sig selv
Stumpen skriver: Jo jo det er der, hvis jeg da ellers kan finde kvitteringen... Er bare så træt af det
Så det bare ind og aflever den.
Ja der er ikke andet for, men det irritere mig grænseløst.. Især fordi jeg er afhænigig af en com for tiden, da jeg er jobsøgende...
Stumpen skriver: Ja der er ikke andet for, men det irritere mig grænseløst.. Især fordi jeg er afhænigig af en com for tiden, da jeg er jobsøgende...
Uhh det kender jeg godt. Håber du snart finder noget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128