Mangler I inspiration til påskekagen, så tjek her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Diana...

Hold da op der godt nok mangel flotte i mellem. 

Glæder mig til at se din kage. 

Anmeld

1. april 2010

Diana... skriver:

Hold da op der godt nok mangel flotte i mellem. 

Glæder mig til at se din kage. 

Ja, helt vildt!   Men jeg synes ik jeg er så frisk i det i dag, så tror  ik jeg gider kaste mig ud i det helt vilde!?

Stine 35+1 (som er lidt små doven i dag)

Anmeld

1. april 2010

birgitte

Hej piger

Jeg har lige selv lavet en påskekage til den store familie påske frokost og hvor er det hygligt at lave sådan nogle søde kager hvor fantasien får frit løb. men den her " svedte" en lille smule og det har jeg aldrig prøvet før???  den var fyldt med hindbærmousse og pudset op med smørcreme er der nogen der har et bud på hvorfor, jeg havde den i køleskabet natten over bare let tildækket med film så den fik lidt luft er det forkert eller?

Men jeg ligger lige et billede med så i kan se den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2010

birgitte skriver:

Hej piger

Jeg har lige selv lavet en påskekage til den store familie påske frokost og hvor er det hygligt at lave sådan nogle søde kager hvor fantasien får frit løb. men den her " svedte" en lille smule og det har jeg aldrig prøvet før???  den var fyldt med hindbærmousse og pudset op med smørcreme er der nogen der har et bud på hvorfor, jeg havde den i køleskabet natten over bare let tildækket med film så den fik lidt luft er det forkert eller?

WOW, den er fin!!! 

Jeg har også problemer med at mine kager sveder, når jeg putter dem i køleskabet, så jeg lægger først mmf'en på, lige lidt før den skal bruges!!  Jeg har hørt noget om at man kan stille den i en papkasse, i køleren, så skulle det suge fugten!? Men ahr ik fået prøvet det!

Stien 35+2

Anmeld

3. april 2010

Winnie

birgitte skriver:

Hej piger

Vild sød påskekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.