Godt nok var jeg engang ung mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Tynen

.. Og med på moden og alt det der, men whole honest - Er det mig der er både sippet og gammeldaws når jeg bliver forarget over at Stellas "Cirkeline - Lyt og læs"-cd udskiller lyd og sætninger som:

"Av, din lille åndssvage møgtøs!" efterfulgt af:

" Det skal du få betalt, din lille spasserpsykopat!"?

Jeg synes det er liiiie´ grov nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Prinsessens'Mor<3

Det var lidt vilde ord og sætte sammen med
lille søde cirkelline synes jeg godt nok..
Hvad er det for nået de vil lære de små?
Forstår dig godt

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahahahaha Er jeg den eneste der synes det er VILDT sjovt?! Undskyld hvis jeg kommer i bad standing nu - Tynen jeg ved godt det ikke var det din tråd skulle handle om men det er simpelthen for grineren at høre for sig den der klamme lille ingolf-musestemme sige "det skal du få betalt, din lille spasserpsykopat"

Anmeld

1. april 2010

Tynen

Rosa skriver:

Hahahahaha Er jeg den eneste der synes det er VILDT sjovt?! Undskyld hvis jeg kommer i bad standing nu - Tynen jeg ved godt det ikke var det din tråd skulle handle om men det er simpelthen for grineren at høre for sig den der klamme lille ingolf-musestemme sige "det skal du få betalt, din lille spasserpsykopat"

Jo, jo - Det ville da være hilarious hvis det lå på youtuben sammen med Bamse&Kylling´s hashinterwiev, men synes nu ikke det er så fedt igen i en børnebog

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Hold da op nogen sætninger så der da ikke noget at sige til de unge har så grimt et sprog. Jeg synes det er lidt voldsomt til børnebøger/film/musik. 

Anmeld

1. april 2010

4xGreve

uhh godt nok er jeg også ung mor og føre ikke altid det pæneste sprog men men men hvis det var min datters cd så var den smidt ud for sådan noget syntes jeg ikke de skal lære den vej igennem syntes der er nok andre måder at lære det sprog på men ikke også den vej næ nej....

Anmeld

1. april 2010

Linekocemba

neej hvor pudsigt.

Jeg sad hertil morgen og så Cirkeline( ja lidt barn er man vel stadig)

Da måtte jeg da også lige synke en ekstra gang da der blev brugt ord som grineren og spasser far.. Hold da op!

Sket nogle ting siden jeg så det som lille.

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

I hopper på den alle sammen   Det sgu da en april snar   Godt gået Tynen

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

Tynen skriver:

.. Og med på moden og alt det der, men whole honest - Er det mig der er både sippet og gammeldaws når jeg bliver forarget over at Stellas "Cirkeline - Lyt og læs"-cd udskiller lyd og sætninger som:

"Av, din lille åndssvage møgtøs!" efterfulgt af:

" Det skal du få betalt, din lille spasserpsykopat!"?

Jeg synes det er liiiie´ grov nok

Aprilsnar

Anmeld

1. april 2010

Tynen

Muffi . skriver:

I hopper på den alle sammen   Det sgu da en april snar   Godt gået Tynen

Dog ikke - Det er: "Cirkeline - og verdens mindste superhelt", hvis nogen skulle få lyst til at bekræfte mit indlæg

Men skal med glæde tage et billed af siden, hvis der opstår tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.