Aktiviteter i påsken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Anne85

Argh... hvad sker der for møg vejret!!

Vi har været til påskefrokost i min familie... så vi er ikke så booket i påsken som man kunne være... jeg har blot en enkelt dagvagt imorgen, så skal vi til påskefrokost ved gode venner søndag og mandag kommer de gamle til kaffe....

Hvad skal I andre bruge påsken på??

Sker der mon noget spændende rundt omkring i det danske land?? (og gerne indendørs aktiviteter... for vejrudsigten ser absolut ikke lovende ud)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Anne85

Fandt selv lige denne her... http://www.sheep.dk/FaaretsDag/FaaretsDag.htm

men kan af en eller anden grund ikke åbne den fil med hvilke fåreavlere der holder åbent... kan I andre det?? Er der mon en i nærheden af Kolding??

Anmeld

1. april 2010

Anne85

Slet ingen?

Anmeld

1. april 2010

Mimic

den der er nærmest  kolding ligger i Varde, Glamsbjerg (fyn) eller i Assens (fyn)...

vi skal muligvis afsted

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

hejsa

faldt først over dit indlæg nu

jeg har haft besøg af veninder tirsdag og onsdag. idag har vi så en rigtig dovnedag hvor drengene render rundt i nattøj, vi ser dvd i stuen mens vi spiser chips....og manden tar sig en morfar i stolen dog er jeg ved at male et børneværelse...så lidt laver vi da

imorgen skal jeg ned med drengene til deres far inden vi skal til påskefrokost hos svigerfamilien. på lørdag skal jeg mødes med nogle søde piger herinde fra

Anmeld

1. april 2010

Anne85

nutche skriver:

hejsa

faldt først over dit indlæg nu

jeg har haft besøg af veninder tirsdag og onsdag. idag har vi så en rigtig dovnedag hvor drengene render rundt i nattøj, vi ser dvd i stuen mens vi spiser chips....og manden tar sig en morfar i stolen dog er jeg ved at male et børneværelse...så lidt laver vi da

imorgen skal jeg ned med drengene til deres far inden vi skal til påskefrokost hos svigerfamilien. på lørdag skal jeg mødes med nogle søde piger herinde fra

Ren råhygge sådan har vores dag også set ud... Vi har set tegnefilm, læst en masse bøger og leget med biler og nu har jeg lige sendt far og søn ned og se fodbold! Nøj hvor jeg glæder mig til det igen blir vejr til ture i zoo, Legoland osv... En dag som i dag hvor det bare regner er det squ ikke meget værd

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Vi skal ikke lave så meget andet end at ordne haven. Lucas har skoldkopper så det jo ikke så meget vi kan fortage os. Heldigvis er han slet ikke mærket af de skoldkopper så han leger bare uden for sammen med os mens vi ordner have. 

God påske til jer alle 

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

Anne85 skriver:

Ren råhygge sådan har vores dag også set ud... Vi har set tegnefilm, læst en masse bøger og leget med biler og nu har jeg lige sendt far og søn ned og se fodbold! Nøj hvor jeg glæder mig til det igen blir vejr til ture i zoo, Legoland osv... En dag som i dag hvor det bare regner er det squ ikke meget værd

åh ja jeg elsker bare sådan nogle ture synes nu også det her er meget hyggeligt. bare det at være sammen og ikke sku noget

Anmeld

1. april 2010

Anne85

Diana... skriver:

Vi skal ikke lave så meget andet end at ordne haven. Lucas har skoldkopper så det jo ikke så meget vi kan fortage os. Heldigvis er han slet ikke mærket af de skoldkopper så han leger bare uden for sammen med os mens vi ordner have. 

God påske til jer alle 

Dejligt at han ikke er så hårdt ramt!
Ih hvor heldigt at I har have-vejr... Her har det pisset ned hele dagen

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Anne85 skriver:

Dejligt at han ikke er så hårdt ramt!
Ih hvor heldigt at I har have-vejr... Her har det pisset ned hele dagen

Ej vi har os dårligt vejr idag så det er mest manden der knokler på ude i haven den skal nemlig tømmes her i påsken så vi er klar til at kunne så græs til maj. Så når det ikke regner skynder mig og Lucas os ud ellers hygger vi inde. Men i går var vi ude hele dagen og vi satser os på godt vejr resten af påsken ;) så vi kan være ude der os :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.