Hader 1. april!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2010

TbCp

Jeg hopper altid på ALLE de aprilsnare der kommer
For det meste holder jeg mig helst inden døre den her dag, føler mig sgu så dum

Naaa det er ikke så slemt, jeg er bare alt for godtroende!

1. april 2007 bildte vi flere i familien ind at vi til nf havde fået at vide at der var 2 stk. unger i maven min svigermor og svigerinde hoppede på den, det var nu meget sjovt

Et år bildte min storesøster mig ind at hun havde fået et guidejob i Spanien et helt år, den var ond, for jeg blev bare SÅ ked af det

Hopper i på aprilsnare eller er i meget OBS'e den her dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

oo

jeg beslutter mig altid om morgenen for at jeg ikke vil tro på noget - hvorefter jeg hopper i med begge ben den ene gang efter den anden. for tre år siden skrev min søster at hun var blevet gravid igen, da var Carla kun 1/2 år gammel, og hun turde ikke fortælle det til Jonas, for hun ville ikke have det - YIKES jeg var ved at tude, så forfærdeligt syntes jeg det var. så ringede jeg og var helt "jamen DITTE!" og så sagde hun "ja, det er noget værre noget, så det er nok meget godt det er en aprilsnar"

jeg sidder bare og venter på, at de begynder at tikke ind på telefonen, min mor kan ikke lade være, uanset hvor dårlig en aprilsnar hun finder på

Anmeld

1. april 2010

mama09

TbCp skriver:

Jeg hopper altid på ALLE de aprilsnare der kommer
For det meste holder jeg mig helst inden døre den her dag, føler mig sgu så dum

Naaa det er ikke så slemt, jeg er bare alt for godtroende!

1. april 2007 bildte vi flere i familien ind at vi til nf havde fået at vide at der var 2 stk. unger i maven min svigermor og svigerinde hoppede på den, det var nu meget sjovt

Et år bildte min storesøster mig ind at hun havde fået et guidejob i Spanien et helt år, den var ond, for jeg blev bare SÅ ked af det

Hopper i på aprilsnare eller er i meget OBS'e den her dag?

ha ha elsker 1 april, altså så længe jeg ikke hopper på nogen

Har lige skrevet på face at Latifa skal være storsøster til okt, og mange har allerede skrevet tillykke ha ha... Glæder mig til senere at skrive apprrrrilllsnarr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.