Dansker i England skriver:
Får han allerede kød nu hvor han er 6 mdr? Jeg har fået at vide - og det står der også i mine bøger, at de ikke må få kød, før de er et år. Hmm som der er forskel på rådene i de forskellige lande. Men hvis min datter må få kød nu, vil jeg da give det til hende (hun er 7 mdr).
ja han får kød nu, det har de 2 store også fået fra 6 mdr. Begyndte med ris/hirsegrød da han var 3½mdr. og nu får han alt muligt også små hapser bondebrød m. leverpostej og makrel. Han får kun morgen/aftenflaske, han vil meget hellere ha rigtig mad og alt bliver svovlet ned
Han begyndte også at drikke af kop som 3½mdr. og han er bare så dygtig til at spise og drikke.
Det er min 3 dreng og må ærlig indrømme jeg er stoppet med, at læse hvad der står i bøgerne, da man jo så næsten ikke "må" noget. Ham her gad ikke alle sine flasker, der skulle ske noget nyt og han er en helt perfekt glad dreng og der har ikke været det mindste med hans mave, selv om han har fået så meget forskeliigt at spise. Han har sovet fra 20-06.30 siden han var 9 uger, så han er den "perfekte" baby
Anmeld