Min pige er 3 måneder i dag. ( 13 uger) for ca en måned siden. var det amme, pusle, ligge på maven ( for at træne ryg og nakke ) og rulle fra side til side og om på maven igen. Hun kan nu rulle fra mave til ryg. Ligge på legetæppe og daske til legetøj og snakke med det, ligeledes i skråstol. Synge for hende, snakke med hende. Og derfra så til nu vil hun nu meget gerne stå op og hoppe op og ned , man bliver sååå træt i armene. Ligge på ryggen og bliver trukket op i armene så hun kommer op og side er også god træning for muskulaturen.
Ja og så ser hun ellers fjernsyn, sidder på skød og kigger med hvad der sker.
Har selv været meget i tvivl i starten og er det stadig indimellem, så jeg bruger mødregruppen og ser på deres børn også hvad de kan.
Det er først for nyligt at min pige om aftenen kan være vågen i 1,5 til 2 timer ellers er det også omkring 1,5 time stadig( 13 uger ) og om morgenen max en time så skal hun sove omkring 3 timer.
Kommer i seng ved 21 tiden ( prøver at arbejder med tiden, så det kan blive tidl.) Så ammer jeg halv tre og halv seks og syv og morgenen og lidt lige inden hun ryger i barnevogenen igen. hun tanker op morgen og aften.
Anmeld