Square-seng-i-seng købes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.910 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Ansemusen

Vi mangler rigtig meget en seng-i-seng, som lige er udgået i BabySam. Kan se at den sælges på nettet til omkring 100-125 kr. brugt, men dem jeg har kunne finde har enten været solgt eller fra Fyn eller Jylland. Er der mon nogen herinde som vil sælge deres (helst ikke den lyserøde, da vi skal have en lille dreng).

Har du sådan en, hører jeg rigtig gerne fra dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Ansemusen

Hiver lige den her op igen!

Anmeld

12. april 2010

Loa

Øv er de udgået hos babySam? Havde ellers planer om en lille lyserød en af slagsen

Anmeld

12. april 2010

Ansemusen

Loa skriver:

Øv er de udgået hos babySam? Havde ellers planer om en lille lyserød en af slagsen

Ja det er de  En måned eller sådan noget efter at jeg så dem i deres katalog! Virkelig øv. Og kan ikke finde dem nogen som helst andre steder!

Anmeld

16. april 2010

Ansemusen

Så har jeg fundet en på dba. Ved der er en til til salg derinde hvis nogen skulle være interesseret

Anmeld

16. april 2010

Winnie

viste ikke lige hvad det var du efterlyste, så søgte på nettet og fandt en på TS. http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15390924

Anmeld

16. april 2010

Sommerfuglelarven

Vi har en liggende i lyserød, den blev brugt 2 gange, og så droppede vi den igen. Det er virkelig det ringeste jeg nogensinde har givet penge for!

Anmeld

18. april 2010

Ansemusen

Sommerfuglelarven skriver:

Vi har en liggende i lyserød, den blev brugt 2 gange, og så droppede vi den igen. Det er virkelig det ringeste jeg nogensinde har givet penge for!

Hvorfor er den ringe?

Anmeld

18. april 2010

LHA

Vi har en i blå til at ligge købte den i oktober sidste år og kan kun brugt den meget få gange da han hellere ville ligge i vuggen. Bor godt nok i Jylland. :-(

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Ansemusen skriver:

Hvorfor er den ringe?

Jeg synes bare ikke at den var nødvendig, da barnet alligevel helst vil ligge helt tæt på moderen, og så flækker papsiderne utrolig let (vores gjorde ikke, men den blev også kun brugt 2 gange). Men det kan også være at det bare er en smagssag, som med så mange andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.