Max 14 dage tilbage :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Rikkemor89

Jubii i dag er der max 14 dage til at jeg bliver sat igang, det er virkelig dejligt at vide at jeg ikk går 1 uge til 2 uger over tiden :I Tiden den er ved at gå langsom nu synes jeg, men det nok fordi jeg tænker så meget over at han skal komme (: Eller fordi at folk de bliver ved med at spørger om jeg ikke snart skal føde.. Er der andre som kender til det der med at tiden den går lang som nu ? .. & hvad laver i for at få tiden til at gå ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Diana...

Åhh de 3 første måneder og de 3 sidste måneder er bare SÅÅÅÅ langsomme og i sær de 13 dage over tid. Jeg gjorde ikke så meget jeg havde det nemlig ikke så godt. så jeg lå mest på sofaen med computeren og på baby.dk :)

Held og lykke med det, det er jo lige om lidt :)

Anmeld

31. marts 2010

Rikkemor89

Diana ..

Ja jeg synes nemlig oss at tiden gik meget lang som i starten & det meste af tiden, men nu hvor jeg så 14 dage før min termin´s dato ved at jeg blir sat igang, synes jeg nu tiden er fløjet af sted, men synes ikk tiden den flyver af sted nu, men det nok oss fordi at folk bliver ved med at spørger om jeg ikk snart skal føde & jeg er blevet så stor at jeg virkelig ikk synes om min krop mere :/

Anmeld

31. marts 2010

Laulund87

så spændende søde kusine

Anmeld

31. marts 2010

Rikkemor89

Meget søde kusine (:

Jeg glæder mig virkelig så meget a tiden bar er sååååå lang .. Gider ikk vente mere, men nok oss det der med a man kan gå i seng aften efter aften & endeligt ikk vide om det sker om natten eller hvad .. Men så kan jeg trøste mig selv med a jeg ikk går 1 til 2 uger over tid (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.