Min aller første kage - VILDT stolt af mig selv! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

FruEllingsen

Det er jo helt vildt at det er din første kage.

Den er virkelig flot. Kaninen er bare for nuttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Whow. Hvor er den flot, og nuser kanin

Den kan du godt være rigtig stolt af. Glæder mig til at se den næste kage du laver

Anmeld

2. april 2010

propogberta

Super fin 1. gangskage...glæder mig til at se nr. 2

Anmeld

2. april 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Hehe. Har opgviet modelering for maaaaaaaange år siden. Jeg KAN ikke formgive på den måde... Jeg fungerer i 2D Jeg har endda taget faget modellering, men måtte gå i vrede, i stort set alle timer, fordi ler, bare IKKE fungere i mine hænder haha...

Heh, ja så kan jeg godt se at det er lidt svært..

Anmeld

2. april 2010

MoarTNoah

Kan så lige fortælle at den smagte super godt! man kunne slet ikke smage smørcremen fordi jeg puttede vanilie og appelsin i, det kan trygt anbefales!

Anmeld

2. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

Kan så lige fortælle at den smagte super godt! man kunne slet ikke smage smørcremen fordi jeg puttede vanilie og appelsin i, det kan trygt anbefales!

Jeg har også prøvet det med at putte smag i smørcremen Men manden klager hehe. Han er også meget sart. Jeg syntes også det samger vildt godt med appelsin pasta i.

Sidste gang lavede jeg palmin-smørcremen og puttede mandelessens i, i stedetfor vanilieessens i. Det smagte også rigtig godt. LIdt makron-agtigt.

Anmeld

3. april 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Jeg har også prøvet det med at putte smag i smørcremen Men manden klager hehe. Han er også meget sart. Jeg syntes også det samger vildt godt med appelsin pasta i.

Sidste gang lavede jeg palmin-smørcremen og puttede mandelessens i, i stedetfor vanilieessens i. Det smagte også rigtig godt. LIdt makron-agtigt.

Nu ved jeg ikke lige hvordan alm smørcreme smager, men har læst en del herinde og har godt nok læst mange meninger om det - også derfor jeg valgte at putte noget smag i

Nu er jeg ikke lige helt en makron-fan,men hvis jeg var ville jeg da helt klart prøve den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.