Hvornår sov jeres baby igennem om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

patella

Majastina skriver:

Sådan en nat har vi lige haft også, juhu... Så skal jeg bare lade være med at vågne ved den mindste lyd fra hende

Ja det var også det der var mit største problem i starten, hvor han begyndte at sove lange stræk - han sov godt, men jeg sov stadig meget uroligt. Men det blir bedre  Man lærer at skelne lydene, om det er alvorligt, altså noget man skal reagere på, eller om det er lyde der blot fremkommer fra bebsen i søvne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Tynen

Vores første barn sov igennem fra dag 1 af - Vores andet barn vågner stadig 1-2 gange hver nat for at spise.
Han bliver 7 mdr. lige om lidt

Anmeld

1. april 2010

patella

Synes det er helt vildt alle jer, der fortæller at de sov igennem fra de var ganske få måneder (eller dage) gamle.. Vores dreng på 4 måneder, vågner én gang om natten og skal have mad, hvilket jeg i hele min omgangskreds af mødre (hvilket er mange) får at vide er meget meget godt!!! Det mest "normale" er vidst at de vågner nogle flere gange om natten og er sultne og først sover igennem fra de er ca. 8-9 måneder - det sir min sundhedsplejerske i hvert fald 

Anmeld

1. april 2010

patella

Maise skriver:

TIP: giv en flaske majsvælling til natten, det får de fleste børn til at sove bedre. vil selv prøve når hun bliver lidt større.

Har også hørt det med majsvælling, men har en veninde, hvis datter tog voldsomt på af det - men det lå måske bare til hende, ved jeg ikke?!  Nogen der har erfaring med det, hvis børn ikke steg voldsomt i vægt p.g.a. vællingen? For SOVE, det ku min venindes pige bestemt efter vællingen 

Anmeld

1. april 2010

Maise

patella skriver:

Har også hørt det med majsvælling, men har en veninde, hvis datter tog voldsomt på af det - men det lå måske bare til hende, ved jeg ikke?!  Nogen der har erfaring med det, hvis børn ikke steg voldsomt i vægt p.g.a. vællingen? For SOVE, det ku min venindes pige bestemt efter vællingen 

hmm ja det har jeg da ikke lige tænkt over at hun skulle tage på af, hmm jeg må høre sundhedsplejersken. men ja hører nemlig bare alle sige, at jeg skal give en flaske majsvælling til natten. Men det med vægten må jeg da læige være opmærksom på.

Anmeld

1. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic sov igennem inden vi tog hjem fra barsels afd/'hotel' og sover stadig den dag idag igennem..

Mht vælling så tror jeg også det kommer an på hvor meget og hvor ofte de får det.

Min svigerinde gav ham altid flaske i barnevogn og når han lå i sin seng, hvis den var tom og han stadig ikke sov - fik han blot en mere... Han var så stor tilsidst at han ikke kunne kravle og inden han blev 1 år havde han rundet 14 kg til sine 75 cm. I dag er han lidt over 2 år, vejer 16 kg og er 94 cm... Hun indrømmer blankt at hun har overfodret ham.

Vores lille fætter er 16 mdr og lige vendt af med hans natvælling han er 76 cm og vejer 13½ kg.

Har en kvinde i stalden der også har en pige der er 16 mdr hun er 80 cm og vejer 16½ kg og hun får stadig flaske...

Jeg stopped med at amme frederic da han var 8 mdr, han har aldrig fået flaske. Han er 86,3 og vejer lige godt 10 kg. Så kender desvære kun til børn der er blevet store af vælling.

Anmeld

1. april 2010

starsofheaven

hejsa, vores datter har sovet igennem lige fra fødslen af, jeg har aldrig været oppe om natten for at amme eller noget.. hun har sommetider mareridt hvor hun vågner men falder hurtig i søvn.. så vi har været "heldige" hun blir 2 år her den 31 maj og der har aldrig været noget.

Anmeld

1. april 2010

Assi

Da hun var 7 uger

Anmeld

1. april 2010

Lady Marion <3

9 mdr ca   Kan stadig finde på at vågne ind i mellem ..

Anmeld

1. april 2010

Alína Hólm

patella skriver:

Hold da op, det lyder ganske usædvanligt...  Helt uden at få mad????

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.