Hej hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Dictes mor

Vil bare lige sige hej herfra, hvor dagene jo bare flyver afsted. Dicte er så sød og hyggelig, lige nu ligger hun hos farmand og sover trygt og godt Så kan jeg lige få mig et par timer på øjet nu her inden hun skal spise igen omkring kl 23.

Hun er god til at sove om natten, og jeg er faktisk så heldig at jeg kun skal op en gang kl. 4, men nu må vi se, om det varer ved

Det går godt herhjemme og vi nyder dagene og Dicte.

Stort knus fra en meget træt Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

oo

hej hej

det lyder da rimelig lækkert med hendes sovemønster, man kan da nå at få et par timer ind imellem hendes vågnerier - jeg håber for jer det varer ved lææææænge endnu!

forresten...du skal da vist lige have ændret din status

Anmeld

31. marts 2010

Bondepigen

Åh, hvor skønt!!! Det er med at hvile sig, når chancen byder sig. Hvor er det dejligt, at hun kun vågner den ene gang om natten, så kan du da få lov at sove en smule....

Anmeld

1. april 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hej hej

det lyder da rimelig lækkert med hendes sovemønster, man kan da nå at få et par timer ind imellem hendes vågnerier - jeg håber for jer det varer ved lææææænge endnu!

forresten...du skal da vist lige have ændret din status

Ups ja, det er hermed ændret...

Anmeld

1. april 2010

VNB

Majastina skriver:

Vil bare lige sige hej herfra, hvor dagene jo bare flyver afsted. Dicte er så sød og hyggelig, lige nu ligger hun hos farmand og sover trygt og godt Så kan jeg lige få mig et par timer på øjet nu her inden hun skal spise igen omkring kl 23.

Hun er god til at sove om natten, og jeg er faktisk så heldig at jeg kun skal op en gang kl. 4, men nu må vi se, om det varer ved

Stort tillykke med jeres lille pige!  

Hvor er det skønt at høre at alting går godt, og sikke heldige i er at hun er sådan en bette nem en

Mange knus Vinni.

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Årh det er godt nok sejt at du kun skal op en gang!!! Jeg skulle op hver 2 time og give babs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.