Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Mit ene kram i dag går til Bavianis, fordi hun helt sikkert har brug for masser af slagsen lige nu. Mit andet kram går til anonym, der overvejer at forlade siden pga. en tråd som denne - hvis man kan blive ked fordi andre sender krammere til hinanden, trænger man helt sikkert til et stort et af slagsen.
Mit ene kram i dag går til Bavianis, fordi hun helt sikkert har brug for masser af slagsen lige nu.
Mit andet kram går til anonym, der overvejer at forlade siden pga. en tråd som denne - hvis man kan blive ked fordi andre sender krammere til hinanden, trænger man helt sikkert til et stort et af slagsen.
Enig - så sender jeg også et til den anonyme. Alle der har behov for krammere fortjener dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv19 skriver: så tror jeg faktisk at dagens kram skal gå til dig, netop fordi du er så god mod andre og bare er en fantastisk pige!
så tror jeg faktisk at dagens kram skal gå til dig, netop fordi du er så god mod andre og bare er en fantastisk pige!
Så er det jo endelig blevet T O R S D A G
Så idag får du krammet som lovet
Zette skriver: Så er det jo endelig blevet T O R S D A G Så idag får du krammet som lovet
bavianis får dagens krammer idag.....du kan ikke få nok støtte og trøst .
Jeg vil gerne sende et kram til Pernilleh som ALTID skriver så mange søde ting til mig!
Jeg sender så et til den skønne Eva, som er så dejligt og varmt et menneske, som jeg beundrer meget. Hun har bare været så støttende og rummelig og jeg er stolt over at kende hende. Et stort kram fra mig til dig Eva
Jamen så vil jeg da gerne benytte chancen til, at sende et påskekram til alle dem der ikke har fået krammere i denne tråd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128