Problemer med netbank idag? (Nordea)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Mira0911

Er jeg den eneste der har haft problemer med netbank idag? Jeg brugt uhyrligt meget tid idag bare på en overførsel.. Knap 3 timer.. Bare ved at logge af og på, i håb om at det så vil virke...

Har aldrig oplevet netbank så langsom som idag... Det var helt vildt...

Sad enormt længe og ledte på deres hjemmeside, om der fandtes noget "Driftstatus" af en art... Fandt ikke noget.. Og orkede ikke at ringe til dem og høre...

Det skulle jeg så have gjort alligevel.. Men overførslen gik da igennem til sidst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

NinaNymannMadsen

havde også problemer skulle ind og betale to regninger der inde men den ville bare ikke gå ind på netbank kun nordeas hjemmesiden. og kom bare ingen steder så endte med at gå ned i banken i protest og betalte dem og sagde at jeg ikke kunne komme på men det sagde de bare ingen ting til...

Anmeld

31. marts 2010

FrkT

Jeps, også mig.... det virker stadig ikke. Fik overført penge én gang, men kunne ikke betale regninger, hvilket er super frustrerende når man først får internet om en uge igen!

Anmeld

31. marts 2010

oo

jeg kunne ikke logge på og tjekke saldo imorges, men i eftermiddags var der ingen problemer. Det er jo fordi det er løndag idag OG påskeferie, så alle skal have betalt regninger osv.

jeg taster nu altid mine regninger ind som de kommer i løbet af måneden, man kan jo vælge at de først skal betales på lønningsdagen

Anmeld

31. marts 2010

Cris

Jeg skulle også betale en regning og det tog 100 år... Der må have været et eller andet galt i deres system.

Anmeld

31. marts 2010

Mira0911

Pyyh.. Så var jeg ikke den eneste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.