Sælger: super nova babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.136 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Anne85

Jeg sælger dette sæt babyalarmer..... desværre kun med en enkelt oplader (den anden er blevet væk) - men det kan jo være ligemeget hvis bare man lader dem op på skift og ellers har jeg set dem brugt på bl.a. dba til kun 40 kr

Mærket er super nova (den "gamle" model". De er købt i efteråret 2007 i "kære børn" i Kolding.

Fungerer perfekt....

Man kan selvfølgelig se at de har været brugt (lidt ridser i sølv farven)... se billeder nedenfor...

Mener nypris er omkring 1000 kr - men kom med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Faith

Anne85 skriver:

Jeg sælger dette sæt babyalarmer..... desværre kun med en enkelt oplader (den anden er blevet væk) - men det kan jo være ligemeget hvis bare man lader dem op på skift og ellers har jeg set dem brugt på bl.a. dba til kun 40 kr

Mærket er super nova (den "gamle" model". De er købt i efteråret 2007 i "kære børn" i Kolding.

Fungerer perfekt....

Man kan selvfølgelig se at de har været brugt (lidt ridser i sølv farven)... se billeder nedenfor...

Mener nypris er omkring 1000 kr - men kom med et bud

Den er jeg da ret interesseret i.... Hvor længe har den været brugt? Og hvor ligger prisniveauet ca?

Anmeld

31. marts 2010

Anne85

smillaluna skriver:

Den er jeg da ret interesseret i.... Hvor længe har den været brugt? Og hvor ligger prisniveauet ca?

De har max været brugt i 6 måneder da vi faktisk kun brugte dem i vinter halvåret (hvor det var så koldt at vi ikke kunne have vinduet åben )

Jeg havde forestillet mig en mindstepris på 350 kr....

Anmeld

31. marts 2010

Faith

Anne85 skriver:

De har max været brugt i 6 måneder da vi faktisk kun brugte dem i vinter halvåret (hvor det var så koldt at vi ikke kunne have vinduet åben )

Jeg havde forestillet mig en mindstepris på 350 kr....

Hvis du kan garantere at den fungerer som den skal, vil jeg gerne købe den for 400 kr inklusiv forsendelse....

Anmeld

31. marts 2010

Anne85

smillaluna skriver:

Hvis du kan garantere at den fungerer som den skal, vil jeg gerne købe den for 400 kr inklusiv forsendelse....

Det kan jeg  Vi har absolut ingen problemer haft med den.... men den er selvfølgelig 2 1/2 år gammel og garantien er dermed udløbet, så man kan jo aldrig sige aldrig. Men generelt har jeg kun hørt positiv om super nova babyalarmer

Hvis du sender mig din adresse i en personlig besked så sender jeg alarmerne så snart posthuset åbner igen....

Anmeld

31. marts 2010

Faith

Anne85 skriver:

Det kan jeg  Vi har absolut ingen problemer haft med den.... men den er selvfølgelig 2 1/2 år gammel og garantien er dermed udløbet, så man kan jo aldrig sige aldrig. Men generelt har jeg kun hørt positiv om super nova babyalarmer

Hvis du sender mig din adresse i en personlig besked så sender jeg alarmerne så snart posthuset åbner igen....

Jeg har nemlig osse kun hørt positivt om det mærke og så er 400 kr jo billigt.... Jeg anmoder lige om dit venskab og så kan vi udveksle henholdsvis adresse og konto nr. så jeg kan sætte nogle penge ind til dig.

Anmeld

13. april 2010

Anne85

Køber sprang fra... så alarmen er stadig til salg

Anmeld

22. april 2010

lion

Er der meget støj i den fra andre med samme alarm?

Anmeld

23. april 2010

Anne85

lion skriver:

Er der meget støj i den fra andre med samme alarm?

Hov, ups... har solgt alarmen  Men kan absolut anbefale dig modellen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.