For meget Cola giver dårlig sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

B&J

Altså jeg kan kun grine rigtigt højt af denne artikel da min kæreste er meget meget stor cola drikker og vi blev gravide på 3mdr hihihii

kunne ikke lade vær med af vise jer den, da jeg er en af de mennesker der hader ALLE de dårlige artikler om alle de dårlige ting man ikke skal gøre hvis man vil have børn...

jeg kan ville ønske de ville stoppe for over 9mdr siden da jeg blev gravid har jeg ikke set andet ind de køre på folk der er for tykke der ikke kan blive gravide og hvis man ryger så minskes mændens sæd og nu cola og ja min kæreste ryger drikker cola og jeg er en af de kraftige kvinder og syntes vi har VERDENS dejligste dreng

http://nyheder.dk.msn.com/artikel.aspx?cp-documentid=152853395

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

ekzunz

Så er det da godt at det ikke er mig der skal levere sæden...

Anmeld

31. marts 2010

B&J

Znuzke skriver:

Så er det da godt at det ikke er mig der skal levere sæden...

hihihihi

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Daniel er ikke bare storforbruger men MEGA forbruger af cola og vi fik lavet Laura i første hug

Anmeld

31. marts 2010

B&J

Caroline86 skriver:

Daniel er ikke bare storforbruger men MEGA forbruger af cola og vi fik lavet Laura i første hug

hihihi ja se dårlig artikel hihihi

Anmeld

31. marts 2010

Corn

B&J skriver:

Altså jeg kan kun grine rigtigt højt af denne artikel da min kæreste er meget meget stor cola drikker og vi blev gravide på 3mdr hihihii

kunne ikke lade vær med af vise jer den, da jeg er en af de mennesker der hader ALLE de dårlige artikler om alle de dårlige ting man ikke skal gøre hvis man vil have børn...

jeg kan ville ønske de ville stoppe for over 9mdr siden da jeg blev gravid har jeg ikke set andet ind de køre på folk der er for tykke der ikke kan blive gravide og hvis man ryger så minskes mændens sæd og nu cola og ja min kæreste ryger drikker cola og jeg er en af de kraftige kvinder og syntes vi har VERDENS dejligste dreng

Tjahhh, den passer heller ikke her i huset, men det er undtagelserne der bekræfter reglen ikk'

Anmeld

31. marts 2010

B&J

Macaab skriver:

Tjahhh, den passer heller ikke her i huset, men det er undtagelserne der bekræfter reglen ikk'

Jo

Anmeld

31. marts 2010

banaman89

Haha , vi hørte det i radioen på vej hjem fra mine svigerforældre .. Vi grinte nu meget af den , da vi fik en datter den 18-09-09 og nu venter en lille dreng den 10-08-10

Min forlovet drikker cola hele dagen lang hvis han fik lov til det ..

MVH Anna 21+1

Anmeld

31. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Som kæresten sagde da jeg viste ham artiklen : Nå er der nu nogen der har kedet sig igen?

Anmeld

31. marts 2010

Kløver

B&J skriver:

hm jeg tror altid de råber bål og brand, jeg tror nu godt der er noget om snakken, at det kan være sværere men ikke at det nødvendigvis er det, der er jo meget der spiller ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.