Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror I fire mennesker kan leve for 7000kr om md.?
Det er kun en kort periode, under et år, men jeg frygter det ret meget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tror I fire mennesker kan leve for 7000kr om md.? Det er kun en kort periode, under et år, men jeg frygter det ret meget.
Kommer jo an på om månedens udgifter er betalt?
Hvis det er et rådighedsbeløb til dagligvarer vil jeg da sige JA!!
Altså vi er 4 på 3500 så absolut..
Som qp siger; hvis det er rådighedsbeløb, så ja.
Vi har levet to mennesker for ca 2000,- i 4-5 mdr. Det var ikke sjovt, men vi lever stadig
Man vælger, hvad der er vigtigt. Og sætter pris på de ting man har på en ny måde!
Jo, glemte helt at skrive at det er til mad og fornøjelser og benzin(1000kr af dem)
Anonym skriver: Jo, glemte helt at skrive at det er til mad og fornøjelser og benzin(1000kr af dem)
Det tror jeg sagtens I kan! Man kan hvad man vil
kitty skriver: Det tror jeg sagtens I kan! Man kan hvad man vil
Eller man kan hvad man skal, måske?
vi har levet for 5000 kr de sidste 2 år(siden manden mistede sit job) og det er til mad,benzin og fornøjelse og vi har klaret os fint.
Så hvis vi ikke regne benzinen, så har I 6000kr til mad og sjov? Jeg ville også ønske den beløb til vores budget!!!! Da jeg ikke har job og hellere ikke dagpenge, så skal vi holde på 4500kr til mad, tøj, sjov og diverse. Så I skal nok overleve
Ork, det burde I sagtens kunne leve for... Vi har halvt så meget ...2 voksne 1 barn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128