Koger jeres også i voksien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

L-Mortil3

Ja som overskriften siger...

Jeg købte jo en uldpose til Liam da han var 1 mdr gammel, og har bare ELSKET den, han har det aldrig for varmt eller for koldt... MEN!

Her den sidste uge har han bare kogt over under middagssøvnen, han er godt nok et varmt barn, men jeg troede egentlig at ulden hjalp på den front, så han netop ikke kogte, her de sidste 2 dage har han kun sovet i langærmet body + hat, der har han stadig været til den gode side med varmen, men det har da hjulpet...

Er det simpelthen ved at være for varmt til uld? Eller hvad er jeres erfaringer?

Har overvejet voksien med silke, men ved ikke om det ville være meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

MariaJ

Line&Liam skriver:

Ja som overskriften siger...

Jeg købte jo en uldpose til Liam da han var 1 mdr gammel, og har bare ELSKET den, han har det aldrig for varmt eller for koldt... MEN!

Her den sidste uge har han bare kogt over under middagssøvnen, han er godt nok et varmt barn, men jeg troede egentlig at ulden hjalp på den front, så han netop ikke kogte, her de sidste 2 dage har han kun sovet i langærmet body + hat, der har han stadig været til den gode side med varmen, men det har da hjulpet...

Er det simpelthen ved at være for varmt til uld? Eller hvad er jeres erfaringer?

Har overvejet voksien med silke, men ved ikke om det ville være meget bedre

Du kan jo også få en sommerdyne til voksien. Har I den? Jeg ved ikke om det fortsat passer med uld - venter stadig på at baby kommer ud, så har ingen erfaringer, men vi har selv købt sommerdynen til voksiposen.

Maria

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Nu har vi godt nok en slee bee så det jo ikke helt det samme men der høre en sommer og vinter dyne med til og vi er skiftet over til sommer dyne da Lucas også er et varmt barn. Så måske i skulle prøve at skifte over? hvis der selvfølgelig er sommerdyne med hi hi 

Anmeld

31. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi kører stadig med uld dynen i vores voksi. Han sover i bare ben, body, bluse og strømper....

Anmeld

31. marts 2010

Cris

Man skal passe på. Små børns krop regulerer temperaturen ikke så godt. Så det ligner som om de sveder og bliver våde men så pludseligt fryser de uden at de kan fortælle! Og så bliver de syge. I skal ud og mærke hvordan vejret er. Men I skal sidde udenfor i et styk tid uden at bevæge jer, ligesom når man sover. Og så kan man stille og rollig mærke, at der er brug for en dyne eller noget tykt, ikke? Vi glemer, at når kroppen ikke bevæger sig kan man pludseligt mærke kulden meget mere. I går ståede jeg udenfor med den store mens han legede. Det gik ikke så lang tid og så kunne jeg mærke, at jeg skulle have en tykkere jakke på... Jeg ville beholde ulden i et styk tid, men måske skal du ikke binde den fast og jeg tror, at der også skal der være noget til overkroppen, da posen ikke holder så godt om skulderne og de kan fryse derfra. Eller måske kan du beholde en flyverdragt eller noget lignende og så sommerdynen på?

Anmeld

1. april 2010

L-Mortil3

Jeg må lige ud og se på en sommerdyne til den så, jeg købte ikke sommerdynen med i sin tid, da jeg fik at vide i forretningen at uld var med til at temperere barnet, og det derfor først var i højsommeren uld var for meget ... Men pyt, han skal jo have det godt den lille mand

Chris: Jeg tjekker naturligvis altid vejr og temperatur, ligeledes overvåges temperaturen i selve barnevognen også nøje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.