Blærebetændelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

mullesmith2

Hej alle sammen. Jeg testede jo positiv her d.27 og nu her efterfølgende synes jeg det har sviet en smule når jeg tisser men dog ikke hver gang. Jeg er bange for jeg måske kan have blærebetændelse og det er vel ikke så godt når man er gravid. Jeg har endnu ikke være ved lægen da han holder ferie og jeg simpelthen ikke kan høre hvilken anden læge han henviser til udover lægevagten efter klokken 16. Kan i høre hvem han henviser til 70150300 ??? Men jeg overvejer bare at ringe til lægevagten og sige det til dem. Ellers skal jeg vente til mandag hvilket jeg også sagtens kan, men min mor mener helt sikkert jeg bare skal ringe til gud og hver mand og alle læger i miles omkreds MED DET SAMME.  Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

B&J

mullesmith2 skriver:

Hej alle sammen. Jeg testede jo positiv her d.27 og nu her efterfølgende synes jeg det har sviet en smule når jeg tisser men dog ikke hver gang. Jeg er bange for jeg måske kan have blærebetændelse og det er vel ikke så godt når man er gravid. Jeg har endnu ikke være ved lægen da han holder ferie og jeg simpelthen ikke kan høre hvilken anden læge han henviser til udover lægevagten efter klokken 16. Kan i høre hvem han henviser til 70150300 ??? Men jeg overvejer bare at ringe til lægevagten og sige det til dem. Ellers skal jeg vente til mandag hvilket jeg også sagtens kan, men min mor mener helt sikkert jeg bare skal ringe til gud og hver mand og alle læger i miles omkreds MED DET SAMME.  Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Kram

Heey...

Jeg syntes du skal tage en tur til vagtlægen det er ikke sundt af gå med blærebetændelse om man er gravid eller ej... og bedre man kommer hurtig i behandling ind vente hvis der er noget

Anmeld

31. marts 2010

Koen.

mullesmith2 skriver:

jeg får bare 3 valg muligheder på vagtlægen når jeg ringer?

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Du skal ringe med det samme for blærebetændelse kan føre til plukkeveer, som giver en stresset livmoder der går i fødsel. Så i behandling med det samme. Knus til dig. Håber ikke jeg har skræmt livet af dig det var ikke meningen. Knus

Anmeld

31. marts 2010

Sara.

Hej

Det er meget normalt som gravid at få blærebetændelse... mange får det mange gange.... Og mange gravide kan faktisk ikke mærke at de har det, det er også derfor man tjekker urinen hver gang hos læge og jordemor...

Men som de andre skriver kan det i aller værste tilfælde føre til for tidlig fødsel....

Så kom igang med behandling

Hilsen Sara

Anmeld

31. marts 2010

mullesmith2

Ringede lige til en tilfældig læge i nørresundby og hun kunne godt teste urinen hvis jeg kom med en prøve her klokken 15.20 idag så det var dejligt.  

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

mullesmith2 skriver:

Ringede lige til en tilfældig læge i nørresundby og hun kunne godt teste urinen hvis jeg kom med en prøve her klokken 15.20 idag så det var dejligt.  

Dejligt. Men altså jeg blev tjekket mindst 10 gange for blærebetændelse da jeg var gravid uden jeg havde det. Det føltes bare sådan. Træls... Men god bedring

Anmeld

31. marts 2010

<3

havde blærebetændelse en gang da jeg var gravid og fik afvide at hvis jeg kunne komme af med urin selv så skulle jeg lægge mig ned under dynen og blive der!

Så under dynen med dig og så afsted til lægen, eller omvendt rækkefølge eller

Er sikker på at det hele nok skal gå!

Anmeld

31. marts 2010

mullesmith2

Jeg havde blærebetændelse så er nu på pencilinkur de næste 7 dage. Og fik så ved samme lejlighed bekræftet graviditeten og termin udregnet til 4 december, og jeg er kun 3+4 idag.

Anmeld

31. marts 2010

lululupo

puhhhh afsted til lægevagten, har selv blærebetændelse nu, avvvv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.