Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det endeligt blevet den 31. marts, hvor jeg skal til kønsscanning. Det er jo helt vildt som jeg glæder mig. Håber virkelig at lillen ligger, så vi kan se, hvad den bliver.
Ville bare dele det med jer
Rigtig god påske.
KH
Trine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha held og lykke og rigtig god fornøjelse. Lidt sjovt. Min bedste veninde skal også til scanning i dag og se om den lille vil afsløre sig selv
Tak for det. Så længe den er sund og rask, så betyder det ikke så meget.
Meeeeen hvis jeg skal være HELT ærlig, så ville jeg helst have en dreng her første gang. Ved ikke helt hvorfor
det kan du helt sikker godt glæde dig til det er fantastisk
held og lykke!!! Var selv afsted igår, fordi nysgerrigheden var ved at sprænge.. Og der var ihvertfald ingen tvivl om hvad det var..
trine3112 skriver: Tak for det. Så længe den er sund og rask, så betyder det ikke så meget. Meeeeen hvis jeg skal være HELT ærlig, så ville jeg helst have en dreng her første gang. Ved ikke helt hvorfor
Drenge er også det bedste jeg har een og venter een til God fornøjelse
Held og lykke med scanningen idag
trine3112 skriver: Så er det endeligt blevet den 31. marts, hvor jeg skal til kønsscanning. Det er jo helt vildt som jeg glæder mig. Håber virkelig at lillen ligger, så vi kan se, hvad den bliver. Ville bare dele det med jer Rigtig god påske. KH Trine
Hvad venter du så????? Er mega spændt!
Undskyld ventetiden. Har været i sommerhus uden netforbindelse i nogle dage. Jeg skal have en lille pige Så faren er rigtig glad
Fortsat god påske til alle.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128