Hej.
Ja, så har jeg fået konstateret graviditetsbetinget sukkersyge... Synes virkelig det er uretfærdigt... Er jo slet ikke i farezonen. Med mine 23 år, en BMI på 25, da jeg blev gravid og en vægtstigning på 8 kg i min nu 32 uger lange graviditet. Syns virkelig jeg lever sundt og tænker på hvad jeg propper i munden og bevæger mig meget hver dag. Der er ingen med sukkersyge i familien. Kan bare ikke fatte det. Jeg har altid været sund og rask og nu pludselig i min graviditet fejler jeg alt muligt... Måtte også få taget en moderkagebiopsi, da jeg havde et risikotal på 1:300 
Synes bare jeg er mega uheldig, fik ellers at vide af alt og alle at min graviditet ville gå så let som ingenting pga min alder, men jeg får da godt nok hele turen... Jeg nyder ellers min graviditet og glæder mig virkelig og syns bare det er skønt jeg har det så godt... Det er bare virkelig surt at ens glæde skal hives ned med de prøver...
Men nok om det og min frustrationer. Ville såmænd også bare høre hvor mange herinde der har fået konstateret graviditetsbetinget sukkersyge? Og skal jeg frygte min og babys fremtid?
Hilsen lille frusterede og bekymrede mig
Anmeld