Syg datter igen igen igen igen igen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Mutti2

Åhhhh hvor er det bare så hårdt når ens børn ligger syge!! Det er jo den rene elendighed.

Og som nævnt i et andet indlæg så ligger Milla-Victoria nu for 7. gang med feber på 16 dage Hold kæft hvor ville jeg ønske at jeg kunne hjælpe hende!

Selv om det er 100% fuldtidsjob at være mor, så er det bare ENDNU hårdere at være mor med et sygt barn. Hun vil ikke forlade min side, og hun vil ikke sove!!

Hun har ikke sovet hele dagen. Jeg valgte sågar at prøve at gå en laaaaaaaaang tur i håb om at hun så ville sove i barnevognen!! Dette hjalp heller ikke!! kl ca. 18.30 faldt hun endeligt hen..... Det holdte i 10 min, så vågnede hun og var helt ulykkelig!!

Jeg har så siddet og rokket med hende, og sunget for hende siden, for at få hende til at falde til ro. For en halv time siden, da jeg gav hende en tør ble, tog jeg igen hendes temperatur: 39,7!!

Hun har nu fået en panodil junior og er blevet lagt ind!! På trods af at hun ikke har sovet mere end 10 minutter siden kl. 6 i morges, sover hun stadig ikke!!

Åhh hvor er det bare ikke fair at det er hende det skal gå ud over!!

Hvis jeg dog bare kunne tage det i stedet

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget..... ville vel bare lige fortælle at jeg synes det har været en super hård dag!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

LinLin

ØV! God bedring med hende!

Anmeld

30. marts 2010

Skouboe

Nøj, hvor jeg føler med dig - Freja har også bare været forkølet og feber igen og igen... Helt galt gik det torsdag nat hvor hun var oppe over 40 i feber 2½ time efter at have fået en stikpille med panodil junior.

Vi valgte at have hende liggende i vores seng med åbent vindue og kun iført ble - det var det eneste der fik hende til at falde til ro. Jeg lå ved siden af hende og nussede hende i håret og holdt hende i håneden, og hver gang hun vågnede (ca. hvert 10-20 minut) rakte hun ud efter mig, og de beroligede hende nok til at falde i en urolig søvn igen. Da hun så begyndte at svede fik hun et tyndt tæppe over og ½ time efter blev hun lagt ned i sin egen seng, hvor hun faldt rigtigt i søvn.

Jeg håber for jer at hun snart får det bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.