Nynne 4 -Alt skal væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

otlitrom

mamalicious skriver:

JA !!! Elsker dem...... Læste Nynne`s dagbog 1-3 sidste år på 1 uge... Har efterfølgende læst den 4-5 gange

Jeg skal i Bilka i morgen og hente 4èrn !!

Mine kollegaer synes by the way, at jeg minder om Nynne....

Total klodsmajor, som ALTID for rodet sig ud i nogle pinlige situationer !!!

Har I læst " Michael Laudrups tænder" ??? Den er også super herlig !!!!!

Jeg vidste at jeg ikke kunne være den eneste Nynne-fan!

Ja, "Michael Laudrups Tænder" er genial!! og "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?" er samme stil, den fængede bare ikke helt så meget!

Jeg grinede så meget af Nynne igår, at manden gik med til at jeg læste højt.. "Hun er jo crazy!" var reaktionen.... Og ja! Men det er da dejligt at få bekræftet at man ikke er den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

mamalicious

kitty skriver:

Jeg vidste at jeg ikke kunne være den eneste Nynne-fan!

Ja, "Michael Laudrups Tænder" er genial!! og "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?" er samme stil, den fængede bare ikke helt så meget!

Jeg grinede så meget af Nynne igår, at manden gik med til at jeg læste højt.. "Hun er jo crazy!" var reaktionen.... Og ja! Men det er da dejligt at få bekræftet at man ikke er den eneste

Jo jo... Jeg kluk griner også, når Nynne læses !!!! Skønt at hører , at 4èrn også er super..... Blev slemt skuffet, da jeg købte 2èrn til Michael Laudrups tænder..... Hmm har ikke læst den an¨den du nævnte... den må prøves - efter Nynne off corse!!!!

Mamalicious

Anmeld

31. marts 2010

Lone Jakobsen

eeeelsker bare nynne bøgerne

Anmeld

31. marts 2010

otlitrom

mamalicious skriver:

Jo jo... Jeg kluk griner også, når Nynne læses !!!! Skønt at hører , at 4èrn også er super..... Blev slemt skuffet, da jeg købte 2èrn til Michael Laudrups tænder..... Hmm har ikke læst den an¨den du nævnte... den må prøves - efter Nynne off corse!!!!

Mamalicious

Hvilken en er 2´er til M.L's tænder? Den tror jeg måske ikke jeg har læst...

Nynne er bare skøn, og meget meget uheldig! Jeg synes den første del er super sjov. Men måske også fordi hun er på sygehuset, og jeg læser til sygeplejerske, og virkelig kan se det hele for mig...

Jeg aflsører ikke mere!

Anmeld

31. marts 2010

AnneBJ

2'eren til Laudrups tænder hedder vist noget med at hunde lugter bedst på midten... det er i hvert fald også Majse Noir der har skrevet den...

Anmeld

31. marts 2010

Lone Jakobsen

du har inspireret mig...så har lige købt bogen og vil nu kaste mig over den mens jeg uhæmmet vil guffe marcipan æg med nougat kuren starter igen efter påske

Anmeld

1. april 2010

otlitrom

nutche skriver:

du har inspireret mig...så har lige købt bogen og vil nu kaste mig over den mens jeg uhæmmet vil guffe marcipan æg med nougat kuren starter igen efter påske

Det lyder hyggeligt!

Har du fået fået gang i latterkusklerne?

Anmeld

1. april 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Det lyder hyggeligt!

Har du fået fået gang i latterkusklerne?

ja den er da bare for skøn ku godt ske jeg sku jagte rundt efter de sidste 3. det her er nemlig den første jeg har købt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.