Hemmelighedstråden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

okai har set den nu - ha ha typisk folk! FLOVT, Henrik kan jo dem der sviner andre til!

Ja det er ikke i orden og slet ikke med navns nævnelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

LIZO

må nok indrømme at jeg os har lagt en hemmelighed ind.

men synes dte kom for langt ud. det er ikke sjovt at se alle de besvarer til. det skulle bare kun ha været med kun hemmelighedene. tråden blev alt for lang..

Anmeld

30. marts 2010

Vinker

Det er bare SÅ FEDT at Henrik er der med det samme for ja det var det eneste rigtige at lukke den tråd, desværre....

Anmeld

31. marts 2010

Barbamama

Ja det er godt han følger med og styrer når hønsene går amok. He he.... Men ja det havde været sjovt hvis det kun var blevet ved hemmeligheder. Men der var også nogle der lagde nogle ret voldsomme hemmeligheder og fik gode råd af andre og det var jo godt nok

Anmeld

31. marts 2010

JustAnotherName

Jeg har kigget de sidste par sider af tråden, men må indrømme, at jeg ikke opfanger, hvad det er der skaber røre, og hvad det er der er over grænsen?
Kan nogen lige kort fortælle, hvad der er blevet skrevet om (ikke hele indlæget, men bare dér til sidst), hvor der var noget, der gjorde det nødvendigt at Henrik, skred ind og lukkede tråden??

....Man er jo nysgerrig anlagt  

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg har kigget de sidste par sider af tråden, men må indrømme, at jeg ikke opfanger, hvad det er der skaber røre, og hvad det er der er over grænsen?
Kan nogen lige kort fortælle, hvad der er blevet skrevet om (ikke hele indlæget, men bare dér til sidst), hvor der var noget, der gjorde det nødvendigt at Henrik, skred ind og lukkede tråden??

....Man er jo nysgerrig anlagt  

Det var fordi der var en der skrev at hun syntes der var en bestemt bruger herinde der var irriterende fordi hun syntes vedkommende altid følte sig bedre end alle andre. Det var der så en anden der skrev at hun var enig i. Så gik snakken på om de måske mente den samme og om en af dem turde sige navnet på vedkommende. Lige pludselig stod der Eva og det er så lavt at hænge en person ud på den måde når man er ano og Henrik skældte også ud og lukkede derfor tråden

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Det var fordi der var en der skrev at hun syntes der var en bestemt bruger herinde der var irriterende fordi hun syntes vedkommende altid følte sig bedre end alle andre. Det var der så en anden der skrev at hun var enig i. Så gik snakken på om de måske mente den samme og om en af dem turde sige navnet på vedkommende. Lige pludselig stod der Eva og det er så lavt at hænge en person ud på den måde når man er ano og Henrik skældte også ud og lukkede derfor tråden

Dælme i orden at Henrik ikke accepterer den slags! Det er ikke ok opførsel.

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Dælme i orden at Henrik ikke accepterer den slags! Det er ikke ok opførsel.

Nej og nu har jeg mega dårlig samvittighed for jeg kan læse i nogle andre tråde at hendes navn er fjernet og man ikke skal snakke mere om det og så skriver jeg det FANME her!!!!

Anmeld

1. april 2010

JustAnotherName

Nej og nu har jeg mega dårlig samvittighed for jeg kan læse i nogle andre tråde at hendes navn er fjernet og man ikke skal snakke mere om det og så skriver jeg det FANME her!!!!

Det kalder vi en UPS-er og glemmer igen så. Der var jo intet ondsindet eller grimt ment i dét, så mon ikke alle vil kunne se gennem fingre med det. Selv vedkomne hvis navn man ikke nævner   Søde du, du skal ikke skamme dig over en så uskyldig ting. Det var jo mig som spurgte. PYT MED DET 

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det kalder vi en UPS-er og glemmer igen så. Der var jo intet ondsindet eller grimt ment i dét, så mon ikke alle vil kunne se gennem fingre med det. Selv vedkomne hvis navn man ikke nævner   Søde du, du skal ikke skamme dig over en så uskyldig ting. Det var jo mig som spurgte. PYT MED DET 

Jo fik det bare lige sådan lidt: Arg for fanden da også!!!! Men ja jeg kan ikke længere rette det jeg har skrevet..... Overvejede lidt at skrive det til Henrik, men ved ikke om det er for åndssvagt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.