så får man lige en opringning ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Milka

... fra forældrebetalingen, som informerer mig om at jeg nu har 100% friplads fordi reglerne er lavet om (før betalte jeg ca. 500 kr om måneden for dem begge). det var da dejligt! og passer lige ind i det økonomi-budget-spareflip jeg har gang i lige nu

jeg er igang med et projekt her til aften, er ved at lave en bøtteudfoldelsesvæg. dvs jeg har købt tavlelak og sidder og venter på at første lag skal tørre, så jeg kan påføre det næste. det er endevæggen ude i entreen. bliver så fedt med en væg vi alle kan tegne på! men lige nu ser det meget ujævnt og, ja, sort ud ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Vingummien

Ja er det ikke noget med det er alle enlig mødre? Er i hvert fald sådan det er her i Randers siden for et par mdr siden. Kender flere der ikke betaler, er da lækkert.

Tør du god lade dem tegne De spiser det jo

Anmeld

30. marts 2010

Milka

suanne85 skriver:

Ja er det ikke noget med det er alle enlig mødre? Er i hvert fald sådan det er her i Randers siden for et par mdr siden. Kender flere der ikke betaler, er da lækkert.

Tør du god lade dem tegne De spiser det jo

nja, venter nok lige lidt med at stikke kridt i hånden på dem

det er vist noget med at indkomstgrænsen for friplads for enlige mødre blev rykket her i starten af året. men ret meget andet forstod jeg ikke, ham der ringede var rimelig jydsk at høre på

Anmeld

30. marts 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er vist noget med at indkomstgrænsen for friplads for enlige mødre blev rykket her i starten af året. men ret meget andet forstod jeg ikke, ham der ringede var rimelig jydsk at høre på

Hov hov Fr. Bøttemor, hvad er der nu galt i, at tale JYSK???

-Men efter jeg er begyndt at jobbe igen, er jeg begyndt at betale for pasning.

Anmeld

30. marts 2010

Vingummien

Milka skriver:

Hey vi er da nemme at forstå

Anmeld

30. marts 2010

LIZO

hvor lækkert

må vi ikke se et billed af dit projekt?

Anmeld

30. marts 2010

anna-jonas

Kære Camilla.

Selvom manden fra kommunen talte jysk, så kan du godt stole på det han sagde. Har hørt noget om, at lovtekst o.s.v også er blevet oversat til jysk................så bare rolig.

Anmeld

30. marts 2010

oo

jaaa billeder!!

og megalækkert med fripladserne, så kan man bruge de penge på...tavlelak og kridt

Anmeld

30. marts 2010

Milka

altså, i jyder, i tror i er noget jeg er ligesom opvokset med den SVÆRESTE dialekt af dem alle!! men jeg kunne virkelig ikke forstå hvad han sagde

projekt tavlevæg ser rigtig godt ud nu hvor lag 2 og 3 er kommet på! og så har jeg lige hugget nogle spots fra mit soveværelse og hængt dem ovenover. nej, nu tager jeg lige lidt billeder og lægger ind ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.