Kashmir biletter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Ansemusen

Stærkt inspireret af U2-tråden, kom jeg i tanke om også at efterlyse Kashmir biletter herinde foruden på dba osv.!

Er der nogen der ligger inde med to Kashmir billetter til Vega eller et andet sted på Sjælland (eller kender nogen der gør)? Jeg er simpelthen så ked af, at vi ikke nåede at få biletter til en af deres koncerter, da det jo ikke bliver muligt at tage til koncert i lang tid efter at lillemanden kommer og jeg ELSKER altså bare Kashmir  I ville rede min dag - MÅ bare høre dem live nu hvor de har lavet deres mest fantastiske album til dato (sammen med The Good Life som altid har været fantastisk)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Et af numrene på det nye Trespassers album fik tårerne til at trille, fordi musikken og Kasper Eistrups stemme rørte mig så dybt! DET (Bewildered in the City) må være endnu mere fantastisk live - noget jeg næsten ikke kan bære at gå glip af

Mange håbefulde knus fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Nemesis

nææh desværre ikke....Men når Kashmir er nævnt får det mig altid til at smile. Jeg gik i gym med Asger (trommer) og de spillede til en gymfest. Har også stadig deres første demobånd..

Har de ikke en facebookside hvor du kan spørge???? Eller får jeg mon div. indbydelser til spilleaftener fordi jeg er ven med Asger ?

:-) Sisse som altid takker nej fordi det faktisk slet ikke er min musikstil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.