Hejsa
Jeg har lige brug for lidt hjælp!
Min datter ligger for 7. gang på 16 dage med 39+ i feber!!!
Hun har været voldsomt syg konstant siden vi flyttede hertil i november ´08!!
Den her gang kan de endnu engang ikke finde ud af hvad det er, og sender os hjem fra lægen med en besked om at komme igen hvis det bliver ved!!
Det er sååååååe synd for hende. For tiden sover hun ikke om natten!! Og spiser ikke. Hun er lige faldet i søvn her hos mig (hendes middagssøvn, på trods af at jeg har forsøgt at få hende til at sove siden kl 12!!).
Hun er helt udmattet.... og så døjer hun med hendes astma oveni.
Hun kaster op konstant!! Hendes næse løber og som sagt højt feber. for 14 dage siden havde hun små feberkramper!!
Nu gider jeg bare ikke mere!!
Nu er jeg, sammen med dagplejen så begyndt at spekulere over om det kan være noget her i lejligheden der gør hende syg!! Altså om der kan være nogle svampe spore eller andet!!
Men hvordan undersøger man lige den slags???
Nogen der har forstand på den slags??
Jeg har googlet lidt, men har ikke rigtigt fundet noget brugbart endnu!!
Jeg er fast besluttet på at hvis det er en flytning der skal til for at hun bliver rask, så er det, det vi gør!! Min datters dagplejemor har allerede tilbudt at hende og hendes mand nok skal hjælpe med flytningen (de har en dejlig stor varevogn!!) !!
Men vil gerne have testet lejligheden!! NOgen der ved hvordan man skal forholde sig??
Knus Pernille, som virkeligt virkeligt virkeligt håber der er nogen der kan hjælpe