Hmmmm.. :/ Det var tæt på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Corn

Jamen rundt på skjoldet og slap af...

Jeg skulle ligge stille fra 28/29. uge med nr to, da jeg havde veer. måtte kun rejse mig for at gå på toilet og sidde når jeg skulle spise... Det virkede efter hensigten, for han blev derinde til 38+6

Så godt de har taget dig under kærlig behandling, og sikke meget de rent faktisk har gjort for dig... Jeg fik hverken lunge-modner el.lign

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Mettemus

Risen skriver:

Har så mange tanker og ting jeg bare må komme ud med, så nu går det udover jer.. 

Søndag aften omkring klokken 8 begyndte min mave at spænde helt vildt.. Tænkte ikke næmere over det da jeg hele tiden har være plaget af plukkeveer og de skulle være noget så uskyldige.. Men de blev ved og begyndte så småt at tage mere fat og spænde på en måde som de ikke har gjort før.. Stædig som jeg er prøver jeg bare at ligge mig til at sove og slappe af for at de går væk, men de bliver ved.. Så tilsidst står jeg op for at ringe til fødegangen og for at få noget information på nettet.. Nettet skriver at jeg bare skal slappe af osv, men det havde jeg jo gjort , så måtte overbevise mig selv om at ringe til fødegangen... 

Jeps så får jeg besked om at komme derind og har egentlig ikke lyst , min kæreste Rasmus skulle på arbejde klokken 05:00 og har haft et vigtigt projekt som han ikke kunne aflyse.. Havde bare dårlig samvittighed.. Nå men for kørt sådan en veestrimmel og den viser så at jeg harplukkeveer/  veer hvert 2,5 min og så kom der ellers fart på fra jordmorderen side.. Hun mærker og føler og baby ligger altså med hovedet nedaf klar til verdenen.. HELDIGVIS blev jeg scannet og havde ikke åbnet mig overhovedet.. Min jordmorder blev næsten mere lykkelig end mig, for hun havde jo frygtet det væreste.. Jeg følte mig mest lidt som en passiv statist..

Fik lagt et veehæmmende drop og barnet fik sådan noget lungemodende medicin så hvis det værste skulle ske ville hun have gode chancer på trods af kun at være 27 uger gammel..  Tingene er faldet mere til ro nu og lider stadig af plukkeveer men ikke i samme grad, så fik lov at komme hjem hvor jeg ellers har fået afvide at jeg skal ligge vandret de næste mange uger. OG det gør jeg! Jeg tager ikke flere chancer nu, har overbelastet mig for meget og må bare se i øjne at jeg skal spørge om hjælp selv til at holde indkøbsposen.. Nu kommer jeg til kontrol i næste uge hvor de skal se om jeg har åbnet mig og hører hvordan det går med mine veer.. Er så glad for en god og seriøs behandling på hvidovre og er sikker på at fødslen helst i uge 40 kommer til at gå super godt med godt personale.. Nu har jeg jo faktisk også en idé om hvad veer føles som, og dem skal jeg nok klare.. Nu krysdser vi bare alt hvad vi har for at hun ikke har lyst til at komme ud igen før om mange uger... 

Tak fordi du læste med.. Hilsen Maria som er noget forvirret og chokeret efter denne oplevelse, men som samtidig prøver at vende det til noget positivt.. 

Puha en værre forskrækkelse! Men godt du fik ringet til fødegangen, at de var hurtige og at du ikke havde åbnet dig. Måske var det det der skulle til for at du kan blive mentalt klar til at skulle slappe af og ikke tænke "jamen jeg kan da godt liiii'e...". Krydsre fingre for at du når uge 40 i fin stil

Anmeld

31. marts 2010

Risen

Tusinde tak for jeres søde svar piger ! Ja det var noget af en oplevelse.. Vi er stadig en smule rystede og tror først det er nu man tænker over hvor alvorligt det kunne havde været gået! .. Men kan heldigvis mærke at mine plukkeveer er ved at gå i sig selv igen, selvom de stadig er der.. Håber også godt nok jeg først skal skrive en god fb så jeg minium er i uge 37..

Anmeld

31. marts 2010

Risen

Bavianis skriver:

Hvor er det godt at du selv kan mærke at du skal slappe af! Jeg krydser fingre for at hun bliver derinde, og at alt kommer til at forløbe godt herfra:-)

Kærligst Susanne 

Hvor er det bare sødt af dig at du har overskud til at skrive til mig, når du selv står lidt i en ligende situation.. Håber for alt i verden at han kan klare sig derinde, for det er godt nok for tidligt din lille prins skal ud.. Har han fået noget lungemodende medicin ?

Anmeld

31. marts 2010

FruEllingsen

Sikke da en forskrækkelse. Godt at du fik ringet til fødegangen, og at de kunne få stoppet det.

Godt at du er indstillet på at slappe en masse af håber du går tiden ud

Anmeld

31. marts 2010

Risen

Drømmer skriver:

Sikke da en forskrækkelse. Godt at du fik ringet til fødegangen, og at de kunne få stoppet det.

Godt at du er indstillet på at slappe en masse af håber du går tiden ud

ja det var godt nok heldigt jeg gjorde det.. Det er virkelig bedre man ringer 1 gang for meget end for lidt.. Det har jeg bestemt lært nu .. ..

Anmeld

31. marts 2010

FruEllingsen

Risen skriver:

ja det var godt nok heldigt jeg gjorde det.. Det er virkelig bedre man ringer 1 gang for meget end for lidt.. Det har jeg bestemt lært nu .. ..

ja det er det i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.