OKAY! den der babyalarm/walkie-talkie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

TbCp

Den er jeg bare ikke gode venner med!

Barnet vågnede og græd.... jeg drønede derud for at han ikke skulle nå at vække de andre... Han sov sødt, men jeg kunne stadig høre et barn der græd i alarmen

Jeg ender da med at få stress af den alarm! Skal da vist lige have fundet ud af om det er muligt at stille den på andre kanaler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

Den er jeg bare ikke gode venner med!

Barnet vågnede og græd.... jeg drønede derud for at han ikke skulle nå at vække de andre... Han sov sødt, men jeg kunne stadig høre et barn der græd i alarmen

Jeg ender da med at få stress af den alarm! Skal da vist lige have fundet ud af om det er muligt at stille den på andre kanaler

Kan godt forstå du er ved at være træt af den alarm - Det er jo ikke holdbart.

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Vinker skriver:

Kan godt forstå du er ved at være træt af den alarm - Det er jo ikke holdbart.

Jeg har jo alarmer på børnene for at være sikker på at høre dem og for at kunne slappe af i min pause og ikke fare ud for at lytte konstant... men når man har sådan en alarm der snakker hver andet sek. osv.... arhhh det er sgu for træls!

Anmeld

30. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

Jeg har jo alarmer på børnene for at være sikker på at høre dem og for at kunne slappe af i min pause og ikke fare ud for at lytte konstant... men når man har sådan en alarm der snakker hver andet sek. osv.... arhhh det er sgu for træls!

Nej så er det jo ikke meget afslapning når den alarm vræler i tide og utide....

Er det forældrenes egne alarmer eller hvordan?

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Vinker skriver:

Nej så er det jo ikke meget afslapning når den alarm vræler i tide og utide....

Er det forældrenes egne alarmer eller hvordan?

Det er forældrenes egen. Men nu fik jeg faren til at stille den på en anden kanal idag, så håber det fungerer imorgen
Troede da næste jeg var blevet skør når jeg hørte børn der græd uden at der så var nogen der gjorde det da jeg kom ud

Anmeld

30. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

Det er forældrenes egen. Men nu fik jeg faren til at stille den på en anden kanal idag, så håber det fungerer imorgen
Troede da næste jeg var blevet skør når jeg hørte børn der græd uden at der så var nogen der gjorde det da jeg kom ud

Så krydser vi finger for at det hjælper at han har ændret kanal på den ellers må den da snart skrottes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.