Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad str er en bøttefod??
her i Nykøbing har de Decoy læderfutterne i rød med hvide prikker eller lyserød med sølvprikker til 65kr!!! det er ophørssalg...
Nikoline bruger str. 22 - 23....
skal jeg fise ned og købe ind for dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver: hvad str er en bøttefod?? her i Nykøbing har de Decoy læderfutterne i rød med hvide prikker eller lyserød med sølvprikker til 65kr!!! det er ophørssalg... Nikoline bruger str. 22 - 23.... skal jeg fise ned og købe ind for dig?
åh tusind tak karina men vi har futter nok nu!! ellers tak hende nikolinefisen har da store fødder, bøtterne bruger 20
Milka skriver: åh tusind tak karina men vi har futter nok nu!! ellers tak hende nikolinefisen har da store fødder, bøtterne bruger 20
oki:0)
super:0) kom bare lige til at tænke på jer da jeg så de skindfutter der... ;0)
Ja Nikoline har store fusselanker... der er så beregnet 1½ cm i luft (som de kloooooge siger der skal)...
Her hjemme bruger pigerne 22 i sko
ka-ri-na skriver: oki:0) super:0) kom bare lige til at tænke på jer da jeg så de skindfutter der... ;0) Ja Nikoline har store fusselanker... der er så beregnet 1½ cm i luft (som de kloooooge siger der skal)...
Sjovt sådan en forskel der kan være på fødder. Niklas Emil bruger str 20-21 i Decoy futterne. Tilsvarende er det så str 23-24 i Melton-futter...
Vinker skriver: Sjovt sådan en forskel der kan være på fødder. Niklas Emil bruger str 20-21 i Decoy futterne. Tilsvarende er det så str 23-24 i Melton-futter...
Hvor sjovt. Emil bruger også mega str i decoy i forhold til alle hans andre sko
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128