Så er det imorgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Karo

Imorgen tidlig kl. 8.20 har jeg en tid på Hvidovre hospital til igangsættelse Jeg har lavet en aftale med mine forældre om at vi kommer forbi med Marcus hos dem 7.30 og så passer de ham til lille Ida er kommet til verdenen. Vi ved jo ikke hvordan de vil sætte mig igang endnu, og hvor lang tid det tager før veerne tager til, så for at Marcus ikke skal have en mor og far der kommer og går besluttede vi sammen med mine forældre at dette er den bedste løsning. Dvs. at jeg skal have pakket en taske til lillemand da han jo nok ender med at skulle blive der til torsdag.

Jm fortalte i lørdags at hvis jeg skulle sættes igang med hormonpille, ville jeg blive sendt hjem og skal så komme igen efter 4 timer for at se om den har virket. Har den ikke det så sætter de en ny op og så kan man kun håbe på at den virker. Vi håber dog på at de kan tage vandet med det samme. Kan de det sender de mig ikke hjem før jeg har født, og det gør at hele forløbet bliver noget hurtigere. Jeg har de sidste par dage haft nogle plukveer der virkelig bider til, så vi krydser finger for at det betyder jeg har åbnet mig nok til at de kan tage vandet, men nu må vi se.

Ellers går alt fint herhjemme. Vi er helt klar til hende nu. Martin fik pusset vinduer igår og jeg har brugt formiddagen på at gøre rent, så nu er alt klar. Dvs. vi mangler stadig vuggen, men hun kommer bare til at starte med at ligge i liften indtil den kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

anna-jonas

Tænk...........Nu er det snart nu. Lille Ida skal snart ud, og se sine forældre og ikke mindst storebror, for første gang.

Jeg vil ønske dig al mulig held og lykke med fødslen, glæder mig til at se din lille Ida-pige.

Knus Mette

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Aj hvor er det spændende! Nu er hun her snart!!!!

Sender dig en masse tanker imorgen med håbet om at det hele kommer til at gå stærkt og nemt

Anmeld

30. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Imorgen tidlig kl. 8.20 har jeg en tid på Hvidovre hospital til igangsættelse Jeg har lavet en aftale med mine forældre om at vi kommer forbi med Marcus hos dem 7.30 og så passer de ham til lille Ida er kommet til verdenen. Vi ved jo ikke hvordan de vil sætte mig igang endnu, og hvor lang tid det tager før veerne tager til, så for at Marcus ikke skal have en mor og far der kommer og går besluttede vi sammen med mine forældre at dette er den bedste løsning. Dvs. at jeg skal have pakket en taske til lillemand da han jo nok ender med at skulle blive der til torsdag.

Jm fortalte i lørdags at hvis jeg skulle sættes igang med hormonpille, ville jeg blive sendt hjem og skal så komme igen efter 4 timer for at se om den har virket. Har den ikke det så sætter de en ny op og så kan man kun håbe på at den virker. Vi håber dog på at de kan tage vandet med det samme. Kan de det sender de mig ikke hjem før jeg har født, og det gør at hele forløbet bliver noget hurtigere. Jeg har de sidste par dage haft nogle plukveer der virkelig bider til, så vi krydser finger for at det betyder jeg har åbnet mig nok til at de kan tage vandet, men nu må vi se.

Ellers går alt fint herhjemme. Vi er helt klar til hende nu. Martin fik pusset vinduer igår og jeg har brugt formiddagen på at gøre rent, så nu er alt klar. Dvs. vi mangler stadig vuggen, men hun kommer bare til at starte med at ligge i liften indtil den kommer.

får helt tårer i øjnene ved tanken!!!

Anmeld

30. marts 2010

Bondepigen

Åååh det bliver dejligt at se lillesøster. Pøj pøj med det hele. Ønsker jer en god fødsel!!!!

Anmeld

30. marts 2010

oo

jeg glæder mig meget til at se billeder af Ida og høre hvordan det hele er spændt af...det er så underligt at tænke på, at når jeg går i seng imorgen aften, så sidder du måske med din lille pige i armene

Anmeld

30. marts 2010

Vinker

Uuuuh hvor er det bare viiiildt - Der er virkelig ikke længe til at du slipper for den stooooore mave.

Håber også for dig at de kan tage vandet med det samme i morgen så det ikke trækker længere ud end det allerede har gjort!

Hvor er det bare en vild tanke at lille Ida pigen MEGET SNART ligger i dine arme, suk

Ønsker dig den BEDSTE fødsel (så god som sådan en nu kan være..)

Anmeld

30. marts 2010

Milka

så er det meget snart!! du har været SÅ tålmodig jeg ønsker dig en rigtig god fødsel og glæder mig meget til at se billeder af hende den lille

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Rigtig rigtig god fornøjelse

Anmeld

30. marts 2010

LIZO

ihhh hvor spændnene... vil side ved com hele dagen og vente på en opdate..

håber det går hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.