Imorgen tidlig kl. 8.20 har jeg en tid på Hvidovre hospital til igangsættelse

Jeg har lavet en aftale med mine forældre om at vi kommer forbi med Marcus hos dem 7.30 og så passer de ham til lille Ida er kommet til verdenen. Vi ved jo ikke hvordan de vil sætte mig igang endnu, og hvor lang tid det tager før veerne tager til, så for at Marcus ikke skal have en mor og far der kommer og går besluttede vi sammen med mine forældre at dette er den bedste løsning. Dvs. at jeg skal have pakket en taske til lillemand da han jo nok ender med at skulle blive der til torsdag.
Jm fortalte i lørdags at hvis jeg skulle sættes igang med hormonpille, ville jeg blive sendt hjem og skal så komme igen efter 4 timer for at se om den har virket. Har den ikke det så sætter de en ny op og så kan man kun håbe på at den virker. Vi håber dog på at de kan tage vandet med det samme. Kan de det sender de mig ikke hjem før jeg har født, og det gør at hele forløbet bliver noget hurtigere. Jeg har de sidste par dage haft nogle plukveer der virkelig bider til, så vi krydser finger for at det betyder jeg har åbnet mig nok til at de kan tage vandet, men nu må vi se.
Ellers går alt fint herhjemme. Vi er helt klar til hende nu. Martin fik pusset vinduer igår og jeg har brugt formiddagen på at gøre rent, så nu er alt klar. Dvs. vi mangler stadig vuggen, men hun kommer bare til at starte med at ligge i liften indtil den kommer.
Anmeld