Hejsa
Jeg har her i marts bestilt billetter hos SAS til ikke mindre end 8 returrejser fra og til Spanien/Danmark. Saa langt saa godt, og alt foregik uden problemer. Pengene bliver haevet fra min konto og jeg fik billetterne tilsendt pr mail.
Alt i skoenneste orden indtil de 7 dage senere begynder at haeve penge paa min konto. De laver 10 operationer og haever i alt 599 € (ca 4450 DKK). Det goer de 4 dage foer loenningsdag, hvor jeg altsaa ikke ligger inde med saa mange penge, saa samtidig overtraekker de min konto, hvilket resulterer i at mit kort bliver afvist da jeg staar i supermarkedet og koeber dagens fornoedenheder.
Jeg bliver skide sur og skriver foerst en klage til dem da det er efter telefonlukketid. Dagen efter ringer jeg og beklager mig og de snakker mig efter munden og siger de nok skal sende en fax til min bank (den er selvfoelgelig stadig ikke blevet sendt), de er meget overraskede over fejlen at pengene bliver haevede (det er sket to gange foer og dengang snakkede jeg med mine kontakter ved SAS i Spanien som sagde at de godt kendte til problemet, og at pengene ville blive foest tilbage, hvilket de ogsaa altid er blevet). Saa sent som idag faar jeg en ny undskyldning og da jeg gaar ind paa min konto for at se om pengene er vendt hjem, har SAS soerme haevet yderligere 55 €. Jeg kunne naesten ikke andet end at grine, det er jo helt utroligt.
Mit problem er ikke saa meget at pengene er haevet og jeg skal nok ogsaa faa dem tilbage. Men jeg er sur over at de haever saa mange penge, som jo paa ingen maade er deres da prisen for billetterne er betalt, og saa lige sidst paa maaneden. Og derudover lyver de staerkere end de kan rende i telefonen og snakker mig efter munden og giver mig ret i alt, saa jeg jo ikke kan beklage mig.
Og hvad bruger de mine penge til mens de er i deres besiddelse? Faar de renter af dem? Det kan jo loebe op hvis de goer det med alle deres kunder.
Hvad ville I goere hvis I stod i samme situation?
Trine
Anmeld