Hvornår skal jeg prøve at få nr to??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

millesofie

Hej alle i kloge hoveder herinde

Jeg vil lige fortælle lidt om vores familie først

Vi bor i et stort hus, sammen med min mor på 44 og min lillebror på 4

Vi er : mig på 25 og min datter på 4 måneder

vi lever nok lidt mærkeligt i forhold til andre men vi hygger os rigtigt meget.

min mor og jeg har stadig et mor datter forhold men er samtidig blevet en form for veninder.

min lillebror ser mig som en form for x-tra mor så det er lidt lige som allerede at have to børn

min mor arbejder hverdag og jeg er på barsel

min lillebror går i børnehave men bliver hentet hverdag tidligt da han lider af selektiv mutisme som gør at han er bange for at tale henne i børnehave, men munden står bestemt ikke stille herhjemme.

så det meste af dagen har jeg to børn, og jeg synes det er skønt

jeg kunne forestille mig at det måske er lidt underligt for jer at sætte sig ind i.

Jeg har haft lidt svært ved at få min datter, så jeg har tænkt lidt på hvornår jeg skulle prøve at få den næste alt taget i betragtning

håber i har lidt viden at dele, jeg tager også gerne i mod kritik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Lillefe

hej nu kan det godt være jeg spørger dumt, men når du siger prøve på nr.kræver det så normalt ikke at man har en anden halvdel, men lige evt. prøver med først? altså jeg ved ikke hvordan du har fået din datter? men det er jo bare lige min første tanke

Mvh Merethe

Anmeld

30. marts 2010

Soap

Hvor er faderen til dit første barn ? 

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Jeg kan ikke svare dig på hvornår du skal få nr to. Hvis det havde holdt med min søns far havde vi nok fået nr to da David var 2-2½ år (nu når han at blive 4 - måske)

Men vil sådan set bare sige at det lyder rigtigt dejligt at du har et så godt forhold til din mor at I kan bo sammen! Jeg har selv et godt forhold til min, men kunne ærligt talt ikke forestille mig at skulle bo sammen med hende igen...

Og så synes jeg det er lidt fedt din datter er opkaldt efter een fra Harry Potter

Anmeld

31. marts 2010

millesofie

Hej igen

Jeg har selvfølgelig glemt at skrive her i indlæget hvordan min datter er blevet til

men jeg har fået hende ved hjælp af kunstig befrugtning

Men jeg må sige det var godt set at hun var opkaldt efter en i harry potter hun er faktisk opkaldt efter to personer i to forskellige bøger jeg har læst, hun hedder jo Tinke Hermione og Tinke er fra en børne bog *hungers barnet*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.