er der nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

bette

hvor længe man må rejse med fly når man er gravid??

vil sååå gerne på bryllups rejse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

CarinaSB

er det ikk til man er 34 uger henne? der efter er det op til flyselskabet om de vil have en med?

Anmeld

30. marts 2010

lululupo

Det kommer an på hvilket flyselskab du skal rejse med og hvor mange timer..... jeg var afsted i min 21. uge til afrika, uhhhh det var for langt, sagde min krop!!!

Anmeld

30. marts 2010

Mette.

Omkring til 2 måneder før - afhængeligt af længden.. Hvis du skal rejse mere end 6 timer vil de hvertfald ikke have en med, men på kortere ture kan man få tilladelse af selskabet til at rejse

Anmeld

30. marts 2010

LotteGabriella

hvor længe man må rejse med fly når man er gravid??

vil sååå gerne på bryllups rejse..

Jeg var i Bulgarien i uge 37 af graviditeten og fødte i uge 39+0.....det var super lækkert at være afsted og bloppe rundt nede i poolen Men det er individuelt fra flyselskab til slyselskab, så du skal nok lige ringe og forhører dig

Anmeld

30. marts 2010

Sisley

Der er forskellige regler hos de forskellige selskaber, så du skal spørge selskabet. Almindeligvis siger man vist 4-6 uger før termin med lægeerklæring - ikke fordi de er bange for, at der sker noget med dig eller baby, men fordi de simpelthen er bange for at du går i fødsel i luften.

Dog var der engang en anden bruger herinde, der fortalte en historie om en, hvor moderkagen havde løsnet sig i luften og hun var begyndt at bløde. Det lyder jo ikke så godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.