Dårlig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Barbamama

Puha jeg var syg i går!!!! Jeg vågnede kl 4.45 ved at jeg havde dårlig mave og resten af dagen havde jeg bare kvalme. KL 14 gik det så HELT galt.... Jeg havde bare rendt på toilet hele dagen, men nu ville det så den anden vej også, så jeg sad på toilet og kastede op i en spand. Så kan det sgu ikke blive mere ynkeligt. I dag er jeg så pænt svimmel da jeg hverken har spist eller drukket i går.....  Til gengæld sov jeg hele dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

anna-jonas

Puuuhhhh.......sikke en omgang, håber ikke at Carla bliver smittet.

Rigtig god bedring........

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Puuuhhhh.......sikke en omgang, håber ikke at Carla bliver smittet.

Rigtig god bedring........

Det er også min frygt. Har det heldigvis bedre i dag og jeg har fået spist en bolle uden at blive dårlig. Kender flere der har haft den der syge i en dag og så er det gået over. Det har Carla jo også haft...

Anmeld

30. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Puha jeg var syg i går!!!! Jeg vågnede kl 4.45 ved at jeg havde dårlig mave og resten af dagen havde jeg bare kvalme. KL 14 gik det så HELT galt.... Jeg havde bare rendt på toilet hele dagen, men nu ville det så den anden vej også, så jeg sad på toilet og kastede op i en spand. Så kan det sgu ikke blive mere ynkeligt. I dag er jeg så pænt svimmel da jeg hverken har spist eller drukket i går.....  Til gengæld sov jeg hele dagen

RIGTIG RIGTIG GOD BEDRING!!!!

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Puha

Ja herhjemme blev Carsten og Liva jo ramt!  Jeg slap heldigvis (7-9-13).
Man føler sig virkelig bare sølle når man ikke kan andet end at sidde på tønden!

Anmeld

30. marts 2010

Vinker

Åh nej en slem omgang. Det er altså bare noget af det værste når det bare står ud af begge ender. Man kan virkelig INTET gøre.....

God du har det bedre nu - Men det er i hvert fald ikke så sært at du føler dig noget udmattet idag :s

Håber du snart er helt på toppen igen - Ville være rigtig træls at bruge påsken på at være syg!

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Taaaak ja jeg har også været meget træt i dag. Jeg har heller ikke fået så meget mad i mig i dag og kun haft lidt kvalme, men det er blevet indenbords.

Anmeld

31. marts 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Taaaak ja jeg har også været meget træt i dag. Jeg har heller ikke fået så meget mad i mig i dag og kun haft lidt kvalme, men det er blevet indenbords.

Håber du er kommet helt ovenpå igen nu?  Knus

Anmeld

1. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Håber du er kommet helt ovenpå igen nu?  Knus

Hej  Det er faktisk først her til middag det er blevet bedre. Jeg gik i seng kl 19 i går og sov lige til klokken 6 da Carla vågnede, Jeg har haft noget småkvalme hele tiden, men jeg tror simpelthen det er fordi jeg mistede så meget væske i mandags og jeg er rigtig dårlig til at få drukket noget, men jeg har været god i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.