Nu har jeg været på barsel siden 12 marts, og jeg synes det var super lækkert i starten.. Meeeeeen nu er det godt nok blevet lidt kedeligt, og vente tiden er jo EKSTRA LANG!
Hvad fik i jeres deres dage til at gå med?? Nogle gode ideer, håber virkelig i kan hjælpe og dele lidt ideer..
God dag og kæmpe 
Sabrina 33+3
Selvom jeg udemærket godt ved hvor træls det var at gå og vente, så gik der næsten et helt år før jeg kunne sove en hel nat igennem efter Nikita kom til verdenen, havde helt glemt hvor dejligt det var..
Jeg brugte tiden på at se film, tage på cafe med veninderne 8super hyggeligt), satte mig et mål for en sudokubog, der skulle laves inden baby kom, blev færdig dagen inden.. altså alle mulige ånssvage småting, lagde tøj frem til sygehuset dagen inden, da jeg bare kunne mærke den var oppe over.. søgte på nettet efter tøj, legetøj, dåbsgaver (lavede en liste inden jeg fødte og spurgte så folk om de ikke kunne komme med en lille ting derfra, istedet for blomster, bamser osv.) Har en masse fine links hvis du keder dig.. hehe
Nå ja så var jeg ude og svømme, det var super dejligt ikke at føle sig som en flodhest, men en let fisk
Anmeld