Dagene er lange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Sabsy

Nu har jeg været på barsel siden 12 marts, og jeg synes det var super lækkert i starten.. Meeeeeen nu er det godt nok blevet lidt kedeligt, og vente tiden er jo EKSTRA LANG!

Hvad fik i jeres deres dage til at gå med?? Nogle gode ideer, håber virkelig i kan hjælpe og dele lidt ideer..

God dag og kæmpe

Sabrina 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

FruEllingsen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Nu har jeg været på barsel siden 12 marts, og jeg synes det var super lækkert i starten.. Meeeeeen nu er det godt nok blevet lidt kedeligt, og vente tiden er jo EKSTRA LANG!

Hvad fik i jeres deres dage til at gå med?? Nogle gode ideer, håber virkelig i kan hjælpe og dele lidt ideer..

God dag og kæmpe

Sabrina 33+3

Jeg går sygemeldt og har gjort det et stykke tid nu.

Jeg får dagene til at gå med at lave indbydelser til barnedåb, shine vuggen lidt op og en masse andre små projekter. og slapper en masse af.

Nå vi kommer lidt nærmere termin tror jeg at jeg vil lave noget mad til fryseren, så det er nemt den første tid

Men ja tiden bliver hurtig meget lang.

Anmeld

30. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg syede en masse. Sengetøj, babytøj, puder og meget andet.

Det kan man sagtens få tiden til at gå med. Og at fylde fryseren op med mad er også en glimrende ide.

Anmeld

30. marts 2010

Snuffler25

Vi er i samme båd - havde også sidste arbejdsdag inden barsel d. 12.3... - jeg synes også dagene er lidt lange nu. Jeg prøver at holde mig aktiveret. Om mandagen tager jeg til graviditets svømning og ellers sørger jeg for at komme ud af huset mindst en gang hver dag. Kan være for at besøge en veninde, mine forældre eller bare en tur ud og handle - stort som småt.

Ellers læser jeg en masse, ser tv og laver små-ting som man ikke lige får gjort ellers rundt om i huset.

Men det ER en underlig tid lige nu.... man går bare og venter på noget man ikke helt ved hvad er

Men vi glæder os jo, ikk?!

/Mette 38+2

Anmeld

30. marts 2010

louise8723

SabrinaJuulOlsen skriver:

God dag og kæmpe

Sabrina 33+3

Puha.. jeg gik bare og slappede af.. fik besøgt familie og venner.. Og så sørgede jeg rigtigt godt for mig selv.. Du ved alle de små ting man går og gør for at føle sig lidt lækker osv. For det er der for det meste ikk tid til med en bebs

Tog i diverse baby butikekr og kiggede ting og sager.. vaskede babytøj osv så det var klart..

- og ja brugte også endel tid på baby.dk haha

Anmeld

30. marts 2010

Corn

Jeg glæder mig som sindssyg.

Jeg skal hvile mig og samle noget ekstra energi, som jeg skal brænde af med mine unger i Sommerland, for jeg ved jo at jeg lige efter fødslen vil have ca. samme energiniveau som en våd klud...

Anmeld

30. marts 2010

N&J

God dag og kæmpe

Sabrina 33+3

Selvom jeg udemærket godt ved hvor træls det var at gå og vente, så gik der næsten et helt år før jeg kunne sove en hel nat igennem efter Nikita kom til verdenen, havde helt glemt hvor dejligt det var.. 

Jeg brugte tiden på at se film, tage på cafe med veninderne 8super hyggeligt), satte mig et mål for en sudokubog, der skulle laves inden baby kom, blev færdig dagen inden.. altså alle mulige ånssvage småting, lagde tøj frem til sygehuset dagen inden, da jeg bare kunne mærke den var oppe over.. søgte på nettet efter tøj, legetøj, dåbsgaver (lavede en liste inden jeg fødte og spurgte så folk om de ikke kunne komme med en lille ting derfra, istedet for blomster, bamser osv.) Har en masse fine links hvis du keder dig.. hehe

Nå ja så var jeg ude og svømme, det var super dejligt ikke at føle sig som en flodhest, men en let fisk

Anmeld

30. marts 2010

Sabsy

Snuffler25 skriver:

Vi er i samme båd - havde også sidste arbejdsdag inden barsel d. 12.3... - jeg synes også dagene er lidt lange nu. Jeg prøver at holde mig aktiveret. Om mandagen tager jeg til graviditets svømning og ellers sørger jeg for at komme ud af huset mindst en gang hver dag. Kan være for at besøge en veninde, mine forældre eller bare en tur ud og handle - stort som småt.

Ellers læser jeg en masse, ser tv og laver små-ting som man ikke lige får gjort ellers rundt om i huset.

Men det ER en underlig tid lige nu.... man går bare og venter på noget man ikke helt ved hvad er

Men vi glæder os jo, ikk?!

/Mette 38+2

Jeg har lavet alt klar til lillemanden.. Så der er ikke mere at komme efter.. - Vi har en hund jeg nogle gang går med, ellers er jeg også ude og besøge lidt venner og familie.. Men hold da op jeg synes stadigvæk at døgnet 24 lige pludselig er blevet til 48 timer.. Hihih

Men om jeg glæder mig? JEG ER SÅ SPÆNDT!! Syntes det er vidunderligt, men skal også passe på hvor jeg sætter mig når min mand ikke er hjemme.. De 8 kilo som sidder på maven gør ting besværligt.. Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.