Havde min bror på oplæring :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Susan1978

Min bror og hans kone flytter med hans arbjede til Jylland og så ville han gerne give arbejdet fiiine kager..

her har i bileder af deres kreationer.. min bror har lavet det meste selv, jeg har bare sagt hvordan han skal gøre. Hans kone har lavet USB stikken..

Jeg ved ikke hvad der er i kagerne, for det fik jeg aldrig spurgt om.. haha , havde bedt dem om at lave kagerne inden de kom, så de "bare" skulle pyntes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Mira0911

Flotte kager må jeg sige...

Anmeld

29. marts 2010

Lone Jakobsen

hold da op, det har han klaret super flot

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

det er sgu da ret godt klaret må man sige

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHA... Først da jeg så den første kage... Så sad jeg og tæntke...mmm. Er det DONG? Eller er det Seas Nve? eller hvem er det nu der har det dersens logo? Mmm.

Men ja, helt sikkert, det var telenor. Skla han skifte afdeling eller hvad? Det er super godt fundet på Den næste tema kage jeg skal lave er med stemmelæber på... hehe...

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

HAHAHA... Først da jeg så den første kage... Så sad jeg og tæntke...mmm. Er det DONG? Eller er det Seas Nve? eller hvem er det nu der har det dersens logo? Mmm.

Men ja, helt sikkert, det var telenor. Skla han skifte afdeling eller hvad? Det er super godt fundet på Den næste tema kage jeg skal lave er med stemmelæber på... hehe...

stemmelæber?????

Anmeld

30. marts 2010

3rollinger

Du er da vist en god laeremester. Flotte kager.

Anmeld

30. marts 2010

Rahmberg.dk

Flotte kager,

og rigtigt kreativt lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.