Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne85 skriver: Altså... nu bliver man jo hele tiden bombarderet med mamalicious reklamer her på siden (skide smart i øvrigt... for jeg blir ved med at klikke ind på deres hjemmeside).... meeen... synes squ ik rigtig der er nogen online butikker der har noget fra deres nye kollektion... hmm... fx faldt jeg lige over denne lækre jump suit... hvor kan den købes?
Altså... nu bliver man jo hele tiden bombarderet med mamalicious reklamer her på siden (skide smart i øvrigt... for jeg blir ved med at klikke ind på deres hjemmeside).... meeen... synes squ ik rigtig der er nogen online butikker der har noget fra deres nye kollektion... hmm... fx faldt jeg lige over denne lækre jump suit... hvor kan den købes?
linus lotta har vist mamalicious, men ved ikke om de har lige netop den jumpsuit synes os mamalicious' hjemmeside er lidt mærkeligt indrettet.. ikke til at blive klog på..
tina
Måske den er at finde på denne hjemmeside???
http://nameit.bestsellershop.com/mama-licious/girl/11/185590?gclid=CPuvw6-v3qACFRks3godvStCAw
Mamalicious er jo en del af bestseller...
noname skriver: Måske den er at finde på denne hjemmeside??? http://nameit.bestsellershop.com/mama-licious/girl/11/185590?gclid=CPuvw6-v3qACFRks3godvStCAw Mamalicious er jo en del af bestseller...
tb skriver: linus lotta har vist mamalicious, men ved ikke om de har lige netop den jumpsuit synes os mamalicious' hjemmeside er lidt mærkeligt indrettet.. ikke til at blive klog på.. tina
Misjelle skriver: Nu har jeg ikke lige kigget hvor du er fra, men der er en forretning i city2 taastrup, hvor de sælger mamalicious. mener den hedder BJØRN. Måske de har den der?
Nu har jeg ikke lige kigget hvor du er fra, men der er en forretning i city2 taastrup, hvor de sælger mamalicious. mener den hedder BJØRN. Måske de har den der?
Anne85 skriver: nej desværre heller ikke
nej desværre heller ikke
Altså Er det ikke Penny Lane i Kolding stc. der har mama tøj???
Måske de har den eller kan skaffe den hjem til dig søde...
Har du forresten fundet den lille dragt til lillesøster???
Godt nok ikke mamalicous, men har du kigget på www.asos.com
De har meget lækker lækker maternity toj
- Og så er det bare ikke særlig dyrt!!!
noname skriver: Altså Er det ikke Penny Lane i Kolding stc. der har mama tøj??? Måske de har den eller kan skaffe den hjem til dig søde... Har du forresten fundet den lille dragt til lillesøster???
Jo men de får kun alt det kedelige konede hjem
Nej har ikke lige været i Egtved siden... og har nærmest også fået forbud fra manden om at købe mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128