Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Anne85

Altså... nu bliver man jo hele tiden bombarderet med mamalicious reklamer her på siden (skide smart i øvrigt... for jeg blir ved med at klikke ind på deres hjemmeside).... meeen... synes squ ik rigtig der er nogen online butikker der har noget fra deres nye kollektion... hmm... fx faldt jeg lige over denne lækre jump suit... hvor kan den købes?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

tb

Anne85 skriver:

Altså... nu bliver man jo hele tiden bombarderet med mamalicious reklamer her på siden (skide smart i øvrigt... for jeg blir ved med at klikke ind på deres hjemmeside).... meeen... synes squ ik rigtig der er nogen online butikker der har noget fra deres nye kollektion... hmm... fx faldt jeg lige over denne lækre jump suit... hvor kan den købes?

linus lotta har vist mamalicious, men ved ikke om de har lige netop den jumpsuit  synes os mamalicious' hjemmeside er lidt mærkeligt indrettet.. ikke til at blive klog på..

tina

Anmeld

29. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Måske den er at finde på denne hjemmeside???

http://nameit.bestsellershop.com/mama-licious/girl/11/185590?gclid=CPuvw6-v3qACFRks3godvStCAw

Mamalicious er jo en del af bestseller...

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Måske den er at finde på denne hjemmeside???

http://nameit.bestsellershop.com/mama-licious/girl/11/185590?gclid=CPuvw6-v3qACFRks3godvStCAw

Mamalicious er jo en del af bestseller...

Nope... desværre... synes slet ikke de har noget af det nye

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

tb skriver:

linus lotta har vist mamalicious, men ved ikke om de har lige netop den jumpsuit  synes os mamalicious' hjemmeside er lidt mærkeligt indrettet.. ikke til at blive klog på..

tina

nej desværre heller ikke

Anmeld

29. marts 2010

Misjelle

Anne85 skriver:

Nu har jeg ikke lige kigget hvor du er fra, men der er en forretning i city2 taastrup, hvor de sælger mamalicious. mener den hedder BJØRN. Måske de har den der?

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

Misjelle skriver:

Nu har jeg ikke lige kigget hvor du er fra, men der er en forretning i city2 taastrup, hvor de sælger mamalicious. mener den hedder BJØRN. Måske de har den der?

Uh der er lidt langt... bor i Kolding men tak

Anmeld

29. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

nej desværre heller ikke

Altså Er det ikke Penny Lane i Kolding stc. der har mama tøj???

Måske de har den eller kan skaffe den hjem til dig søde...

Har du forresten fundet den lille dragt til lillesøster???

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

Godt nok ikke mamalicous, men har du kigget på www.asos.com

De har meget lækker lækker maternity toj

- Og så er det bare ikke særlig dyrt!!!

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Altså Er det ikke Penny Lane i Kolding stc. der har mama tøj???

Måske de har den eller kan skaffe den hjem til dig søde...

Har du forresten fundet den lille dragt til lillesøster???

Jo men de får kun alt det kedelige konede hjem  

Nej har ikke lige været i Egtved siden... og har nærmest også fået forbud fra manden om at købe mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.