Trist hvad der er sket idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

oo

i Moskva!

På vej ind til Sørens doktoraftale, sad vi og snakkede om De Sorte Enker, og så nævnte Søren en historie jeg helt havde glemt, men som jeg straks huskede og har tænkt på hele dagen, nemlig massakren på en skole i Beslan i 2004, hvor De Sorte Enker holdt en masse børn og forældre som gidsler. Jeg ved ikke om nogen kan huske det?

I hvert fald er det sørgeligt hvad fundamentalistisk religion kan gøre ved mennesker - islamister, kristne, katolikker eller noget helt 4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan sagtens huske Beslan... Det er noget af det mest uhyggelige jeg har hørt om...

Og mine tanker er mange gange i dag vandret mod Moskva - det er ufatteligt at den slags kan foregå... Stakkels stakkels mennesker...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Ja det er frygteligt! Når du nævner Beslan kan jeg stadig se "filmen" inde i hovedet.... Det løber mig koldt ned ad ryggen.

Familien til en bekendt bor i Moskva. De tog toget derfra 2 minutter før angrebet... Det kommer alt, alt for tæt på...

Anmeld

29. marts 2010

oo

puha Kitty! jeg kan huske da bomberne sprang i London for nogle år siden, jeg har en virkelig god veninde fra England og fik nyheden på arbejdet og stod bare ude i kopirummet og rystede indtil der kom en sms "Im okay!" føj føj føj

Anmeld

29. marts 2010

Milka

Tjuhl skriver:

i Moskva!

På vej ind til Sørens doktoraftale, sad vi og snakkede om De Sorte Enker, og så nævnte Søren en historie jeg helt havde glemt, men som jeg straks huskede og har tænkt på hele dagen, nemlig massakren på en skole i Beslan i 2004, hvor De Sorte Enker holdt en masse børn og forældre som gidsler. Jeg ved ikke om nogen kan huske det?

I hvert fald er det sørgeligt hvad fundamentalistisk religion kan gøre ved mennesker - islamister, kristne, katolikker eller noget helt 4.

husker tydeligt beslan ... har også tænkt rigtig meget på moskva i dag

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Bomberne i England husker jeg også. Min veninde boeder derovre på det tidspunkt.. Jeg var også meget glad for den mail hun sendte mig!

Alle de angreb der sker i den store verden. De er slet ikke så langt væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.