Fødselsforberedelse eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

BJL2010

Jeg har lige brug for et godt råd...Hvad er jeres erfaringer med fødselsforberedelse?

Er tilknyttet Rigshospitalet, men der er vist bare generelt skåret helt ned i forberedelsen så det nu kun er informationsmøder. Så, har I gået til fødselsforberedelse? Er man helt fortabt uden?

Ja...er lige ved at gå i panik her for har fået anbefalet Apa på Østerbro, men er allerede for sent ude vist...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

XXSS

Hej med dig..

Jeg synes ikke at man er fortabt uden vil jeg sige.. Det kommer helt an på, hvilke forventninger man har til forberedelsen.

Vi snakkede om følgende:

Babys vej igennem livmoder og ud.

Smertelindring, vi fik udleveret en pjece om de forskellige smertelindrinde midler man kan få under fødslen, og der vil jeg sige, at det måske er en god ide at være klar over, hvad man ønsker inden fødslen.

Vi så fødselsfilm.

og så var der tid til hvis folk havde nogle spørgsmål.

Så nej jeg mener ikke at man fortabt uden.

Men det er en god ting at gøre sig klart hvordan man ønsker sin fødsel og hvad man kunne tænke sig af forskellige smertelindrende midler - der må du kunne få en pjece på afdelingen.

Håber du finder ud af det ... og du kan jo altid spørge din jordmoder til kontrollerne, hvis du er i tvivl om noget..

Tanja

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

Man ska nok klare sig uden

Men fødselstræning, satte jeg stor pris på. Det var en fys (Mener jeg hun var) der underviste, og hun fortalte mange gode ting, og havde selvfølgelig målrettet træningen efter man skulle presse en baby ud.

Var aldrig selv til alm. føselsforberedelse, men var meget glad for træningen.

Hvis du er fra KBH området, var det hos Salto City jeg gik, og min underviser hed Birthe Macon. Kan varmt anbefale hende.

Kram Jo
- som ønsker go fornøjelse med den store dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.