Sparta Kvindeløb 21/6 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger

Jeg skal igang med at træne op til mit første kvindeløb. Og i den forbindelse blev jeg nygerrig på, om der mon er andre herinde som skal afsted?

For mit vedkommende bliver det 5 km. i Fælledparken d. 21/6.

Jeg glæder mig helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Sofiedk

uuuh, hvem der bare havde tid og overskud til at være så aktiv og deltage i den slags Jeg ville SÅ gerne have tid til træning, det er bare alt for stresset for tiden, men vildt fedt initiativ at du har meldt dig til

Anmeld

29. marts 2010

XXSS

Jeg skal først føde til juli så jeg når det nok ikke , løb ellers mellem 7-10 km et par gange ugentligt inden jeg blev gravid, fantastisk når man først kommer i gang og er kommet i bedre form.. Nu pruster jeg bare at gå på 3. sal til arbejdet . Rigtig god fornøjelse med det.

Tanja

Anmeld

30. marts 2010

Tak piger. Ja jeg tænkte, at når nu det så ud til at PB blev meget mere langtrukken, så ville jeg da komme i form til jeg engang bliver gravid, og nyde min krop og dens "frihed" imens jeg venter.

Jeg glæder mig vildt til at komme i form.

Anmeld

30. marts 2010

Ingen som skal med???

Anmeld

2. april 2010

Der må da være andre end mig som skal afsted???

Anmeld

2. april 2010

Michala

Jeg skal løbe med Men jeg er tilmeldt om tirsdagen sammen med to tøser fra mit gamle løbehold, så jeg glæder mig. Jeg har løbet maaange kvindeløb og er helt bidt af det. Så håber du også får en god oplevelse med det. For nogen, som mig, kan det være vanedannende

Anmeld

2. april 2010

Michala skriver:

Jeg skal løbe med Men jeg er tilmeldt om tirsdagen sammen med to tøser fra mit gamle løbehold, så jeg glæder mig. Jeg har løbet maaange kvindeløb og er helt bidt af det. Så håber du også får en god oplevelse med det. For nogen, som mig, kan det være vanedannende

Skønt, hvor langt skal du løbe? Jeg satser på at klare 5 km. Det må være nok til mit første løb Jeg glæder mig helt vildt, og har også på fornemmelsen at jeg bliver pænt bidt af det.

Synes det er skønt at kunne løbe når det lige passer ind, og så tilmelde sig nogle arrangementer, så man har noget at blive holdt til ilden med. Samtidig er det jo en ret så billig sport, når man først har udstyret i orden.

Har også en hund jeg tager med ud at løbe. Det jo fedt, for han elsker det, og jeg for lidt selskab selv når veninderne ikke har tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.