Hvor længe afstemning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe gik der før i blev gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

988 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor længe gik der før i blev gravide?
Gerne fortæl hvordan i fandt ud af det?
gjorde i nået specielt?

Og vil også gerne høre fra nogen der måske er overvægtige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, da jeg ikke er gravid, men here it goes...

Vi har prøvet i 26 mdr. og er stadig ikke de heldige vindere af 2 streger. Jeg vejer ca 8 kg for meget, men lægen har sagt at det må jeg absolut ikke give skylden!

Har stemt blankt..

Anmeld

29. marts 2010

Pige2009

Jeg har stemt blankt, da Laura ikke var planlagt

K.h. Linda

Anmeld

29. marts 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

gjorde i nået specielt?

Forstår ikke helt afstemningen? Hvad betyder 1, 2, 3 forsøg?
Første gang gik der her over et halvt år, anden gang gik der 6 mdr. præcis.

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

gjorde i nået specielt?

Jeg har stemt blankt da Nicolai ikke var planlagt.. Han er blevet til knap to måneder efter at min kæreste og jeg mødte hinanden, så det må siges at være ret hurtigt..

Jeg var på daværende tidspunkt på p-piller og tog dem korrekt.... Og jeg er overvægtig... (110kg)

Anmeld

29. marts 2010

oo

vi startede projekt baby i maj 2007. i december 2008 var vi igennem vores første IUI-H forsøg på fertilitetsklinikken ved OUH. det resulterede i en graviditet udenfor livmoderen. i 2009 var vi igennem yderligere 5 IUI-H forsøg uden resultat. Vi besluttede at holde behandlingspause i december 09/januar 10 inden vi skulle starte IVF. Men i januar 2010 blev jeg naturligt gravid og vi venter nu barn til oktober. så det 3 år minus 4 måneder at blive gravide (med en sund graviditet).

Jeg er overvægtig, det samme er husbond. Der var to ting der var forskellige fra nogensinde før da jeg blev gravid i januar, det ene var, at vi fuldkommen havde opgivet at det ville kunne lykkes uden IVF, så vi knaldede af kærlighed og lyst og ikke for at lave babyer - det andet var, at Søren var startet på zink-tabletter som efetr sigende skulle give sædcellerne et boost

Anmeld

29. marts 2010

silden85

jeg har sagt ved 11 forsøg  men det er nok imellem 10- 11 mdr. for jeg testede positiv her d. 16 marts, og det er vores 11 mdr vi havde prøvet.

jeg havde haft ondt i min venstreside i en uges tid, også tog jeg en test d. 12 marts og den var negativ, så jeg tænkte at det nok bare var min mens var på vej, også skrev jeg med en herinde fra baby.dk og hun spurgte om det ikke kunne være æl. også tænkte jeg at jeg ville teste igen, for begge dele, og de var begge positiv

Anmeld

29. marts 2010

Liljesilas

Vi snakkede begge om, at vi gerne ville have en baby sammen, men om det skulle være nu, var ikke med i snakken. Han viste jeg ikke kunne tåle p-piller, så vi beskyttede os ikke altid, og så viste vi jo begge det kunne ske. Det gjorde det så efter et lille år, og vi blev super glade 

Anmeld

29. marts 2010

Low

Mit var ikke planlagt men vi brugte ikke noget form for beskyttelse i et års tid. Så jeg blev gravid efter et år ca. uden at det var planlagt, det var heller ikke noget vi kæmpede for på samme måde som mange andre gør som fx har svært ved at blive gravide.

Anmeld

29. marts 2010

Bare mig..

Jeg har ikke været i behandling, og det var bestemt heller ikke planlagt, så jeg er blevet gravid i første hug tror jeg man måske kalder det..

I hvertfald held og lykke, hvis du er en af dem der prøver... Jeg krydser meget for, at vi skal se en masse positive resultater her op til sommeren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.