hvad er et hit hos jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

nannanadja

her i huset er det hannah montana og hallo kitty lige for tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

TbCp

nannanadja skriver:

her i huset er det hannah montana og hallo kitty lige for tiden..

Hmmm

Kai Lan er et kæmpe hit lige i øjeblikket.... og så Svampebob

Anmeld

29. marts 2010

LivasMor

Simpsons ligger nr. 1 herhjemme, vi prøver dog at få hende til at se det mindst muligt, da intet i Simpsons er pædagogisk korrekt på nogen måder
På 2. pladsen ligger Barda som sendes meget på DR Ramasjang og på sidstepladsen ligger bamse og kylling (som jeg i øvrigt heller ikke synes er helt pædagogisk korrekt ).

Anmeld

29. marts 2010

TbCp

LivasMor skriver:

Simpsons ligger nr. 1 herhjemme, vi prøver dog at få hende til at se det mindst muligt, da intet i Simpsons er pædagogisk korrekt på nogen måder
På 2. pladsen ligger Barda som sendes meget på DR Ramasjang og på sidstepladsen ligger bamse og kylling (som jeg i øvrigt heller ikke synes er helt pædagogisk korrekt ).

Min Liva er også rigtig glad for Simpsons
Ser det dog som regel kun når far har tændt.

Anmeld

29. marts 2010

LivasMor

TbCp skriver:

Min Liva er også rigtig glad for Simpsons
Ser det dog som regel kun når far har tændt.

Hihi, ja samme her - Liva kigger intenst med når far ser Simpsons.

Men er da glad for at høre, at det ikke kun er her i huset, at "Simmer" (som Liva så fint kalder det) er et hit

Anmeld

29. marts 2010

4xGreve

Drømme haven og den lille havfrue er de største hit herhjemme men hun er nu også ret vild med simpsons

Anmeld

29. marts 2010

Livsmor

Hvis det er TV, så er der ingen bestemte, men Elmo i Sesam kan bruges ellers Peter Pedal. Men det er ikke tit hun kan sidde stille mere end 5 - 10 min.

Af bøger, så er STOR favoritten helt klart Peter Pedal. Vi har en tyk og to tynde, og det er helt klart den tykke der læses mest.

Karina - med Liv på knap 2 år

Anmeld

29. marts 2010

LinLin

David kan godt lide at se Chowder & Garfield på Cartoon Network. Fehovederne er også et hit sammen med Phineas & Ferb.... Og Svampebob og Simpsons.. (Puh! han kender vist alt for mange tegnefilm )

Han vil gerne se Ben 10 og Scooby Doo også, men det synes jeg ikke han skal! - Han er 3½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.