Hej alle sammen..
Jeg har en lille dreng på 2mdr. Han er flaske barn og spiste i starten mere end han skulle ifl. hans vægt.. Det var helt fint, for han voksede rigtig hurtigt, så vægt og længde passede fint sammen.. Nu er han dog blevet lige "modsat".. Han spiser faktisk omkring 300-400ml. for lidt i døgnet.. Han sover 9-11 timer i træk om natten, og har snakket med sp om at vække ham, så han ikke springer et måltid over.. Vækker jeg ham, spiser han dog bare mindre portioner, så slutresultatet er det samme.. Han er blevet kontrolvejet en enkelt gang, og da havde han taget på, dog ikke så meget som han plejede, hvilket jo som sådan intet gør.. Bliver dog bekymret over denne udvikling, især da jeg synes han fortsat bliver længere..
Nogle af jer skønne mødre, som har nogle tricks til at få baby til at spise mere??
Han får 6 ml. lactulose om dagen og har afføring hver-hver anden dag.. (virker ikke rigtig generet af dette) Han har fra fødslen haft en yndlingsside og har det stadig.. Overvejer om alt dette kan hænge sammen og om en kraniosakral-terapeut evt. vil kunne hjælpe.
Nogle der har prøvet dette??Blev lidt langt, så tak hvis du læste med hele vejen

Alice
Anmeld