Ægløsning... Hvor længe...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Lotus86

Hvor længe kan i mærke at i har ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

otlitrom

Det er meget forskelligt. Nogle gange op til en uge... Har du prøvet med ÆL-test?

Anmeld

29. marts 2010

Lotus86

Nej det har jeg ikke, det er jeg slet ikke til... Det kommer når det kommer, men er bare begyndt at undre mig over det jeg kan mærke, forskellige symptomer og nogle af de smerter jeg har haft, nu over en uge.

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

npn skriver:

Nej det har jeg ikke, det er jeg slet ikke til... Det kommer når det kommer, men er bare begyndt at undre mig over det jeg kan mærke, forskellige symptomer og nogle af de smerter jeg har haft, nu over en uge.

Mine "symptomer" på ÆL har ændret sig meget på de 26 mdr uden p-piller.. Og jeg er heller ikke i tvivl om, hvornpr jeg har ÆL.. I hvert fald ikke perioden. Jeg har heller ikke været tilhænger af ÆL-test men har nu prøvet det 2.mdr, og det har bare konstateret at min ÆL falder regelmæssigt, på 21-22 dagen i cyklus. Jeg synes heller ikke test's skal styre den slags, men efter så mange måneder bliver man sgu lidt desperat

Jeg kan også mærke det i omkring en uge, så jeg tror ikke det er unormalt.. Kroppe er forskellige

Anmeld

29. marts 2010

TinaN

jeg kan ikke mærke min æl, men er stor tilhænger af æl tests da vi nu i 5 et halv har prøvet at få barn nr 2, uden held... efter at ha fået barn nr 1, har jeg haft 4 sa, så nu skal vi ha hjælp til nr 2.

Anmeld

29. marts 2010

Lotus86

Men hvad er det så i mærker når i har det?

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

npn skriver:

Men hvad er det så i mærker når i har det?

Mit mærkes lidt som svage mens.-smerter.. Det prikker og stikker i underlivet.. Og jeg bliver lidt "træt" i lænden...

Anmeld

29. marts 2010

Lotus86

Det er bare fordi, at siden i mandags, er jeg begyndt, foruden de menslignende smerter, at have en smule ømme brystvorter, humørsvingninger, mistet appetit, brunt slim/udflåd, og i går fik jeg et meget voldsomt og smertefuldt jag i lysken da jeg hostede...

Er jo slet slet ikke bekendt med at have ægløsning og hvad der hører til, men synes bare det er mange ting, det er da pænt irriterende hvis jeg skal have det sådan hver måned, foruden de almindelig menssmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.